300 тис. км дорогами Дніпра: у місті вперше ремонтують низькопідлоговий тролейбус
Він проїхав 300 тис. км дорогами Дніпра, перевозячи мешканців та гостей міста. А нині ж став на обов’язковий капітальний ремонт. Уперше у місті ремонтують електронний низькопідлоговий тролейбус «Дніпро Т203». Він з’явився на дорогах Дніпра у 2017 році і плідно пропрацював 7 років на першому та двадцять першому тролейбусних маршрутах.
«Як і будь-яка техніка, цей тролейбус потребує вчасного обслуговування та ремонту. Тож нині він проходить діагностику, перевіряємо усі вузли, агрегати та електроніку. На відміну від старих зразків, цей тролейбус швидше та простіше ремонтувати, адже деталі в ньому сучасні. Тож за кілька тижнів він вже курсуватиме вулицями Дніпра», — розповів майстер спеціалізованої вагоноремонтної майстерні КП «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міськради Валерій Березовський.
Крім цього, цей тролейбус ще й перефарбують у лазурний колір – який обрали відповідно до дизайн-коду Дніпра.
«Хоча ці тролейбуси вважають білоруськими, але це не так. Його збирали на «Південмаші», і наше місто придбало їх ще до повномасштабного вторгнення. Єдина незамінна деталь, яка є білоруською, – це кузов. Тож місто знаходить необхідні деталі в інших європейських містах або ж серед українських виробників. І попри всі виклики воєнного часу спеціалізована вагоноремонтна майстерня КП «Дніпровський електротранспорт» продовжує роботу. Цьогоріч ми плануємо капітально відремонтувати пʼятнадцять тролейбусів, з них три – низькопідлогові: два тролейбуси марки «Дніпро Т203» та один марки «АКСМ 321». І це за умови, якщо буде фінансування та компоненти. Такі капітальні ремонти тролейбусів у Дніпрі виконують після 10 років експлуатації або ж якщо їхній пробіг сягає 300 тис. км. Усього по Дніпру в нас курсують 96 низькопідлогових тролейбусів, які місто закуповувало протягом 9 років», — розповів провідний фахівець КП «Дніпровський електротранспорт» Нікіта Керенцев.