Аварійні ремонти покрівель, комунікаційних мереж та ліфтів. Звернення містян до міського голови Дніпра виконують в короткі терміни

З низкою комунальних проблем на особистий прийом до міського голови Дніпра Бориса Філатова прийшли мешканці будинку по вул. Янтарній, 44.




«Давно в нас нічого не робили. Звернулися до нашого мера, і за місяць, може півтора все зробили. Добре зробили», - ділиться мешканець будинку по вул. Янтарній, 44 Федір Коломоєць.


За дорученням міського голови Бориса Філатова КП «Житлосервіс-5» виконало ряд аварійних робіт у будинку.


«Відремонтували вимощення, утеплили цоколь будинку, замінили систему холодного водопостачання. Частково провели заміну електричних мереж: у двох під’їздах роботи виконані, ще у двох – зробимо до кінця року. А ще виконали ремонт міжпанельних швів – ізолювали їх, щоб узимку будинок не мав тепловтрат», - звітує представник департаменту житлового господарства Єгор Худяков.


Звернутися до міського голови Дніпра може кожен містянин. Якщо питання стосується будинку комунальної власності, фахівці дають пораду, яка прискорить вирішення проблеми. 

«Спершу мешканці повинні звернутися до обслуговуючого підприємства. Це або КП «Житлосервіс-5», або КП «Житлосервіс-4», в залежності від району. Потім на місце виїжджають спеціалісти, проводять обстеження будинку, складають акт, і вже з цим актом можна звертатися до міського голови», - каже Єгор Худяков.




За останні шість місяців на особистих прийомах міського голови Дніпра Бориса Філатова було розглянуто 140 звернень за напрямком ЖКГ. Всі вони в роботі і будуть виконані до кінця поточного року.