Черговий по місту дав завдання оновити техніку, що необхідна для ремонту транспортної інфраструктури міста
Відновлення кабельної лінії, яка живить тягову підстанцію, що забезпечує роботу трамвайного маршруту №12 та тролейбусного маршруту №9. Саме такі роботи виконують майстри КП «Дніпровський електротранспорт» по вул. Краснопільській. Перевірити хід виконання робіт приїхав черговий по місту, директор департаменту транспорту та транспортної інфраструктури ДМР Ігор Маковцев. Там на кабельній лінії сталася аварія, через що припинилося електропостачання тягової підстанції. Її довелось перевести на резервне живлення, аби тролейбусний та трамвайний технічні рейси могли обслуговувати містян. Про це повідомляють у прес-службі Дніпровської міської ради.
Загалом, цю кабельну лінію проклали ще у 1968 році, і вона експлуатується до нині. За останні 3 роки це 9 аварія на трасі. Але за словами чергового по місту, за першої можливості тут проведуть капітальний ремонт лінії.
«Сьогодні я перевірив виконання доручення міського голови Бориса Філатова. Наразі тут фахівці провели роботи по виявленню пошкоджень. Одне з них вже ліквідоване. Зараз проводяться роботи з ліквідації другого пошкодження. В даному випадку - це достатньо важка аварія, бо друге пошкодження ми виявили під проїжджою частиною. Тож, аби не перекривати проїзд транспорту для усунення пошкодження, ми прийняли рішення за допомогою спеціальної техніки виконати прокол ґрунту. За допомогою цього проколу ми вже монтуємо гілку кабелю. Для ліквідації аварії залучили кабельний підрозділ енергослужби КП «Дніпровський електротранспорт», також задіяли лабораторії. Наразі будуть встановлені дві муфти, після чого відновимо живлення на тягову підстанцію», - зазначив Ігор Маковцев.
Також він відвідав автотранспортне підприємство, яке утримує службовий автотранспорт КП «Дніпровський електротранспорт». Цей транспорт комунальники використовують для ремонтів транспортної інфраструктури, наприклад, контактної мережі. Загалом на базі підприємства є 94 одиниці техніки, зокрема, автопідіймачі, крани, самоскиди, маніпулятори та сміттєвози.
«Приблизно 35 одиниць техніки - це вишки, крани, вантажівки, які задіюють для виконання ремонтів поточних та аварійних. Також тут розміщені автобуси, що перевозять співробітників у нічний час на локації для виконання ремонтів, а також ми їх задіюємо, аби перевезти кондукторів та інших працівників на ранню зміну роботи електротранспорту та на розвезення з вечірньої зміни. Але ми бачимо, що техніка вже застаріла, все це залишилось ще з радянських часів, і дуже мало є оновленої техніки. Було зафіксовано багато випадків, коли техніка виходить з ладу. Тож ми обговорили з керівником підприємства питання оновлення цієї техніки, зокрема відновлення однієї вишки. Але тут виникла проблема, адже потужності, які потрібні для ремонту цієї вишки, знаходяться на тимчасово окупованих територіях. Тож я поставив завдання керівнику підприємства - знайти необхідні підприємства для ремонту в інших регіонах країни», - зазначив Ігор Маковцев.
Крім цього, черговий по місту відвідав Пункт незламності по вул. Кротова, 15-А. Його, як і інші міські Пункти незламності, облаштували за дорученням міського голови Дніпра Бориса Філатова. У пункті є все необхідне: розетки для підзарядки гаджетів, чайник, вода, обігрівач, генератор, аптечка. Також створено дитячий куточок з іграшками, книжками, альбомами, олівцями. Є бездротовий модем, який забезпечує інтернетний зв’язок у разі, якщо кабельний інтернет не працює.
«Цей пункт незламності створений силами КП «Дніпровський електротранспорт». Через те, що він знаходиться у віддаленому районі, має популярність серед жителів приватного сектору. Коли вимикають цілий район, то мешканці мають можливість прийти зігрітися, зарядити гаджети, випити чаю або кави. Зокрема, 29 грудня тут було багато відвідувачів, тому що район був повністю знеструмлений. Я задоволений, як облаштований пункт. Тут доволі тепло, є обігрівач. Дуже комфортно. Є електрочайник, запас питної води. Запрошуємо містян, якщо виникає потреба, скористатися цим Пунктом незламності», - підкреслив Ігор Маковцев.