Чому ще не всі першокласники Дніпра отримали учнівські квитки?
У Дніпрі 80 % першокласників уже отримали учнівські квитки. Серед причин затримки видачі документа – надання батьками неповної інформації в анкеті дитини, завантажене фото у поганій якості. А найчастіше – невчасно заповнена анкета на отримання учнівського.
«Тому вкотре звертаємося до батьків відповідально поставитися до процедури отримання особистого посвідчення кожного учня. Потрібно заповнити анкету за посиланням: cabinet.dniprorada.gov.ua або надати її паперовий варіант до школи. Якщо ж дитина втратила учнівський, потрібно написати заяву про втрату квитка та надати її своєму класному керівникові. Повторне виготовлення документа буде через 3 календарні місяці від моменту надходження заяви (згідно з положенням про учнівський квиток міста Дніпра). При переході дитини до іншого закладу, потрібно звернутись до директора нової школи, аби він надав заяву-підтвердження про перехід. Згодом учнівський відправляється на друк», – розповів під час брифінгу 19 жовтня директор комунального підприємства «Цифрова трансформація і автоматизація інформаційних процесів міста «єДніпро» Артем Трапезніков.
Якщо виникають питання щодо отримання учнівського квитка або реєстрації для отримання документа, можна звертатися на гарячу лінію комунального підприємства «єДніпро» за номерами: 063-876-94-49, 067-876-94-49, 050-876-94-49 з 09:00 до 18:00 з понеділка по четвер та з 09:00 до 16:45 у п’ятницю.
Нагадаємо, учнівський квиток у Дніпрі дає право на безкоштовний проїзд в електротранспорті та 25 % знижку – автобусними маршрутами. А ще батьки школярів, що вже мають учнівський, можуть за допомогою вайбер- або телеграм-ботів щоденно контролювати відвідування дитиною школи, харчування в закладі, бачити навчальний розклад тощо.