Чому важливо передавати показання лічильника, коли споживання газу відсутнє?
Фахівці Дніпровської філії «Газмережі» наголошують, що передавати показання лічильника щомісяця обов’язково, навіть якщо Ви не користуєтесь газом певний період.
Газовики нагадують, що згідно з Кодексом газорозподільних систем побутовий споживач зобов'язаний щомісяця станом на 1 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п'яти діб (до 5 числа включно) надавати їх до газорозподільної компанії. На території Дніпра та Дніпровського району - це Дніпровська філія “Газмережі”.
Отже, з 1 по 5 число щомісяця надсилайте показання приладу обліку, навіть якщо вони є незмінними. Це допоможе уникнути розбіжностей у розрахунках за спожитий газ з постачальником.
Швидко та зручно передати обсяги спожитого газу можна за допомогою онлайн-сервісів:
1. через «особистий кабінет» ТОВ «Газмережі»: https://my.grmu.com.ua/register;
2. через голосове меню IVR (натиснувши кнопку 2) або дочекавшись з’єднання з оператором Контакт-центру ГК «Нафтогаз України» за номерами:
- 066-300-2-888 (Vodafone);
- 098-300-2-888 (Kyivstar);
- 093-300-2-888 (Lifecell).
Споживачі, які тимчасово проживають за кордоном, також мають інформувати оператора ГРМ про факт відсутності споживання газу. Зробити це можна кількома способами:
- щомісяця передавайте з 1 по 5 число включно незмінні показання через сервіси, що зазначені вище.
- надішліть письмову заяву до Дніпровської філії «Газмережі» про факт тимчасового непроживання. До заяви додайте підтверджуючі документи: копію закордонного паспорта з відміткою про перетин державного кордону.
Звертаємо увагу!
Якщо період Вашої відсутності вдома буде перевищувати піврічний термін, у 30-денний строк із моменту закінчення 6-місячного періоду повторно надішліть документи до наших фахівців. Контакти можна знайти за посиланням: https://dp.grmu.com.ua/контакти/.