Дніпропетровська філія "Газмережі": онлайн-сервіси та корисні сторінки для споживачів газу регіону

Газорозподільна компанія області нагадує споживачам про функціонування інформаційних платформ, що працюють 24/7 для забезпечення зручного доступу до всієї інформації стосовно розподілу газу. Для споживачів блакитного палива регіону доступні сторінки у таких соцмережах, як фейсбуктелеграмютуб, а також офіційний сайт Дніпропетровської філії «Газмережі».


На сайті компанії можна знайти:

  1. Головні новини, оголошення та оперативну інформацію для мешканців області.
  2. Інформацію про технічне обслуговування: щомісячні графіки, вартість та перелік необхідних робіт.
  3. Контактну інформацію для зворотного зв’язку, адреси Центрів обслуговування клієнтів на Дніпропетровщині.
  4. Можливість входу в особистий кабінет my.grmu.com.ua через клікабельну кнопку, що знаходиться у правому верхньому куті.

Також на офіційному сайті Дніпропетровської філії «Газмережі» можна переглянути інформацію для побутових та юридичних споживачів, нормативні документи, інструкції та правила безпечного використання газу у побуті.        

Підписавшись на офіційні сторінки у соцмережах, клієнти компанії щодня отримуватимуть актуальні новини, термінові повідомлення, пізнавальні рубрики та цікаві факти про розподіл природного газу. Окрім цього, споживачі завжди можуть залишити свої запитання та пропозиції у коментарях, або у месенджер.

Зв'язатися із менеджерами Дніпропетровської філії "Газмережі" можна ще й через контакт-центр. Фахівці компанії завжди на зв’язку зі споживачами і готові надати кваліфіковану консультацію щодо послуг, які надає газорозподільна компанія області.   Зателефонувати до компанії можна за номерами різних операторів зв’язку: 

  • 066-300-2-888 (Vodafone);  
  • 098-300-2-888 (Kyivstar);
  • 093-300-2-888 (Lifecell);    
  • 057-708-01-87 (Укртелеком);     
  • 056-747-36-35 (Укртелеком).

Газорозподільна компанія області піклується про комфорт своїх клієнтів, а тому систематично працює над вдосконаленням онлайн-платформ.