Дніпропетровська філія «Газмережі»: як діяти, якщо неправильно передали показання газового лічильника
Газорозподільна компанія області чекає від споживачів природного газу регіону показання приладів обліку газу до 5 квітня включно.
Інколи у клієнтів виникає необхідність скоригувати дані лічильника блакитного палива. Це може трапитися, наприклад, через те, що клієнт помилково надіслав неправильні цифри.
У такому випадку хвилюватися не потрібно, адже все можна виправити. Дніпропетровська філія «Газмережі» розповідає, що необхідно зробити споживачам:
- зафіксувати показання лічильника за допомогою фото (воно має бути чітким та якісним);
- щоб підтвердити актуальну дату, поряд з лічильником варто сфотографувати чек з магазину, свіжу газету чи інший носій з відображенням поточної дати. Якщо на вашому пристрої дата виставляється на фото автоматично, цього робити не потрібно;
- надіслати фото на електронну адресу Дніпропетровської філії «Газмережі» - office.dnp@grmu.com.ua.
У темі листа обов’язково вказати «Для коригування показань» та прикріпити фото газового лічильника. Також написати номер особового рахунку клієнта Дніпропетровської філії «Газмережі», який складається з 10-ти цифр і починається на 0320, адресу газифікованого помешкання, ПІБ власника.
Передати показання газового лічильника мешканці Дніпропетровщини можуть через особистий кабінет «Газмережі» https://my.grmu.com.ua/ або через контакт-центр ГК «Нафтогаз України» за номерами:
- 066-300-2-888;
- 098-300-2-888;
- 093-300-2-888;
- 057-708-01-87;
- 056-747-36-35.
Дніпропетровська філія «Газмережі» просить клієнтів бути уважними та передавати актуальні показання лічильників газу вчасно.