ДТЕК відновив роботу ще двох центрів обслуговування клієнтів – у Марганці та Верхньодніпровську

ДТЕК Дніпровські електромережі поступово відновлює роботу центрів обслуговування клієнтів (ЦОК) на Дніпропетровщині. З 23 травня відкрили ще два офіси – у Марганці та Верхньодніпровську. Вони працюватимуть з понеділка по п'ятницю з 08:00 до 17:00 без перерви та з дотриманням всіх заходів безпеки. Клієнти зможуть отримати послуги, які передбачають особистий візит до фахівіців.

ДТЕК відновив роботу ще двох центрів обслуговування клієнтів – у Марганці та Верхньодніпровську

Попри воєнний стан в країні ДТЕК Дніпровські електромережі робить все можливе, щоб клієнти мали змогу отримувати всі необхідні послуги, які надає компанія. Для цього цілодобово працюють зручні дистанційні послуги.

Для клієнтів, чиї питання неможливо вирішити онлайн або терміново потрібна допомога, оператор системи розподілу частково відновив роботу центрів обслуговування.

«У деяких випадках клієнтам треба особисто звернутися до офісу компанії. Наприклад, коли необхідно відновити втрачені документи на послуги з розподілу електроенергії, скоригувати показання приладів обліку та інше. Щоб якомога більше мешканців області мали таку можливість, ми додатково відкрили ще 2 ЦОКи – у Марганці та Верхньодніпровську», − зазначили в компанії.

Центри обслуговування клієнтів відкрито за адресами: м. Марганець, вул. Дніпровська, 2а та м. Верхньодніпровськ, вул. Мостова, 41.

Офіси працюватимуть з 8:00 до 17:00 з понеділка до п'ятниці. Прийом проводиться згідно з живою чергою, без попереднього запису.

Задля безпеки клієнтів, співробітники ДТЕК Дніпровські електромережі поінформовані про укриття та бомбосховища, що знаходяться поблизу. У випадку оголошення повітряної тривоги вони підкажуть, як швидко їх дістатися щоб убезпечити себе від обстрілу.

Раніше вже відновили свою роботу центри обслуговування клієнтів у 6 містах – Дніпрі, Кривому Розі, Кам'янському, Нікополі, Новомосковську та Павлограді. Адреси усіх відкритих офісів ви можете дізнатись на сайті компанії у відповідному розділі або зателефонувавши до контакт-центру.

Також у компанії рекомендують користуватися доступними та зручними дистанційними каналами зв'язку та онлайн сервісами: через соцмережі, контакт-центр +38 (056/066/067/063) 790-99-00, 0-800-301-497, чат-боти Viber та  Telegram та Viber-канал інформування «ДТЕК info ДНЕМ».

Використовуйте лише офіційні канали інформації та зберігайте спокій. Ми працюємо 24/7, щоб електропостачання будинків та підприємств залишалося надійним.

ДОВІДКА

ДТЕК Мережі розвиває бізнес з розподілу електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,4 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.

Група ДТЕК (DTEK Group) – диверсифікований енергетичний холдинг, до складу якого входять 6 бізнесів та корпоративний університет Academy DTEK.

Підприємства Групи ДТЕК виробляють електроенергію на сонячних, вітрових та теплових електростанціях, добувають вугілля та природний газ, здійснюють трейдинг енергоресурсами на українському та зарубіжних ринках, розподіляють електроенергію та управляють інфраструктурою електромереж, постачають електроенергію споживачам та пропонують рішення з енергоефективності і розвивають мережу швидких зарядних станцій для електромобілів.

У компаніях Групи ДТЕК працюють 56 тисяч працівників.

У своїй Новій стратегії 2030 року Група ДТЕК зобов'язалася трансформувати бізнеси в більш екологічні, ефективні та технологічні, які у своїй діяльності керуються принципами ESG, та взяла на себе зобов'язання досягти вуглецевої нейтральності до 2040 року.

Група ДТЕК – стратегічний інвестор в енергетичні активи в Україні та за кордоном. У 2021 році капітальні вкладення Групи ДТЕК склали 23,4 млрд грн, податкові відрахування – 31,9 млрд грн.

Група ДТЕК будує нову енергетику України.

100% Групи ДТЕК належить SCM Limited. Кінцевим бенефіціаром є Рінат Ахметов.