Фахівці Дніпровської філії «Газмережі» надали понад 74 тисячі консультацій для клієнтів
Центри обслуговування клієнтів є універсальною точкою взаємодії дніпрян з фахівцями газорозподільної компанії. Менеджери ЦОК надають комплексні консультації споживачам щодо порядку виконання реконструкції та приєднання до газових мереж, укладання договорів на розподіл газу, здійснення перерахунків за послуги з газопостачання, підбору та встановлення газового обладнання.
"Найчастіше клієнти звертаються до Дніпровської філії «Газмережі» з приводу заміни газових приладів та реконструкції діючої системи газопостачання. Так, за рік роботи було опрацьовано 430 заяв щодо заміни застарілого газового обладнання, – розповідає начальниця ЦОК Олена Єлісова. - Крім того, 180 клієнтів скористалися перевагами комплексної послуги газифікації «під ключ».
У Дніпровській філії «Газмережі» наголошують, що виконувати будь-які роботи на газових мережах мають виключно фахівці з відповідними ліцензіями та дозволами, адже самовільне втручання в систему газопостачання заборонено законом і є вибухонебезпечним.
Щоб газові прилади використовувалися максимально ефективно та економно, слід враховувати індивідуальні характеристики кожного домоволодіння і потреби споживачів. Отримати професійну консультацію щодо встановлення та заміни газового обладнання, підключення та відновлення газопостачання, проведення технічного обслуговування газопроводів дніпряни можуть у менеджерів ЦОК Дніпровської філії «Газмережі» за адресами: вул. Виконкомівська, 34 або просп. Слобожанський, 96а.
Графік роботи ЦОК:
понеділок – четвер, з 8.00 до 17.00, без обідньої перерви;
п’ятниця, з 08.00 до 15.45, без обідньої перерви.