Кому передавати покази електрики та як зробити це за допомогою чат-боту
ДТЕК Дніпровські електромережі нагадує своїм клієнтам про необхідність станом на останню дату місяця передавати покази електролічильників. Для жителів області працює чат-бот та інші зручні сервіси самообслуговування, через які це можна зробити просто та швидко.
Енергопослуги побутовим клієнтам надають дві різні компанії*. Оператор системи розподілу (ОСР), – для більшості жителів Дніпра та області це ДТЕК Дніпровські електромережі, та компанія з надання універсальних послуг (постачальник). ОСР відповідає за якість електроенергії та займається щомісячною фіксацією показів приладів обліку. Після чого передає актуалізовану інформацію постачальнику для формування рахунків для платежів. Саме йому треба передавати покази, щоб бути впевненим у правильності нарахування об’ємів споживання.
Робити це краще в останній день кожного місяця (не пізніше 3-го числа за розрахунковим). Це дозволить сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а постачальнику – рахунки за спожиту електроенергію. Якщо клієнти не передають покази своєчасно, розрахунок відбувається за середньомісячним споживанням.
ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості й впроваджує європейські стандарти обслуговування. Для зручності та безпеки клієнтів в умовах карантину ДТЕК Дніпровські електромережі запровадив зручні онлайн-сервіси та канали дистанційної комунікації для передачі показів:
Покрокова інструкція, як користуватися чат-ботом, для передачі показів - у ВІДЕО.
* З 1 січня 2019 року згідно із Законом «Про ринок електричної енергії».
Робити це краще в останній день кожного місяця (не пізніше 3-го числа за розрахунковим). Це дозволить сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а постачальнику – рахунки за спожиту електроенергію. Якщо клієнти не передають покази своєчасно, розрахунок відбувається за середньомісячним споживанням.
ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості й впроваджує європейські стандарти обслуговування. Для зручності та безпеки клієнтів в умовах карантину ДТЕК Дніпровські електромережі запровадив зручні онлайн-сервіси та канали дистанційної комунікації для передачі показів:
- Веб-форма на сайті без додаткової реєстрації. У розділі треба обрати район, вказати номер особового рахунку, кількість зон на вашому лічильнику та покази по зонах.
- Особистий кабінет. Зафіксувавши покази в ньому, ви одразу побачите ваш об’єм споживання. Реєстрацію в особистому кабінеті спрощено.
- Особисте повідомлення на сторінці ДТЕК Дніпровські електромережі в Facebook.
- Голосове меню автоматичної передачі показів. Телефонуйте за номерами +38 (056/066/067) 790-99-00 та обирайте кнопку "2". Після дотримуйтесь інструкцій для успішної фіксації показів.
- За допомогою чат-ботів у Telegram або Viber. Знайти їх можна за назвою «ДТЕК Дніпровські електромережі» або за QR-кодами:
Покрокова інструкція, як користуватися чат-ботом, для передачі показів - у ВІДЕО.
* З 1 січня 2019 року згідно із Законом «Про ринок електричної енергії».