Менеджери Дніпропетровської філії «Газмережі» надали клієнтам понад 27 тис. консультацій у травні

Щодня фахівці газорозподільної компанії області консультують споживачів газу регіону по телефону та приймають у Центрах обслуговування клієнтів. Кожен мешканець Дніпропетровської області може звернутися до наших фахівців, щоб отримати відповідь на своє запитання щодо розподілу блакитного палива.

Менеджери Дніпропетровської філії «Газмережі» надали клієнтам понад 27 тис. консультацій у травні

У травні Дніпропетровська філія «Газмережі» опрацювала майже 27 тис. звернень від споживачів газу області. Серед них:  

  • 13,6 тис. — візити у Центри обслуговування клієнтів у регіоні;  
  • 13,3 тис. — онлайн-консультації через контакт-центр.

З кожним клієнтом компанії окремо працює персональний менеджер та консультує щодо:

  • передачі показань газового лічильника, оформлення заяви на його повірку;
  • переоформлення номера особового рахунку на нового власника;
  • питань розрахунків за розподіл газу;
  • оформлення послуги на технічне обслуговування газових мереж та приладів;
  • реконструкції, заміни, ремонту газових мереж та обладнання тощо.

Отримати консультації з питань розподілу газу можна з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, у п’ятницю з 08.00 до 15.45, субота та неділя - вихідні дні.

Під час повітряної тривоги Центри обслуговування клієнтів та контакт-центр не працюють.

Газорозподільна компанія Дніпропетровщини забезпечує надійне та якісне обслуговування кожному споживачу!