Модернізація тягових підстанцій та теплопунктів: у Дніпрі електротранспорт та метро готують до роботи взимку

У Дніпрі триває підготовка до роботи електротранспорту та метро взимку. На 9-ти тягових підстанціях КП «Дніпровський електротранспорт» уже встановили шафи власних потреб. Вони дозволяють віддалено моніторити живлення підстанції і швидше відновлювати рух транспорту в разі відключення електроенергії.




«Це тягова підстанція (де проходить зйомка, - ред.), яка живить трамвайні та тролейбусні маршрути, що курсують по вул. Робочій та просп. Лесі Українки.  Вона доволі завантажена. Саме тому тут було встановлено шафу власних потреб з акумуляторними блоками. Завдяки цьому ми зможемо безперебійно бачити стан живлення підстанції, відстежувати її роботу. Також є можливість запустити її віддалено через диспетчерську. Це все гуртом дозволяє нам якнайшвидше відновити рух електротранспорту після відключення підстанції. Раніше це все робилось у ручному режимі й займало значно більше часу», — розповів провідний фахівець КП «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради Нікіта Керенцев.




Підготовчі роботи ведуться і в Дніпровському метрополітені. У теплопунктах підприємства перед осінньо-зимовим періодом виконують промивку, випробування під тиском, повірку пристроїв, очищення фільтрів, ревізію трубопроводів та регістрів, перевірку опору ізоляції електрообладнання. Переведення об’єктів електродепо на автономні джерела теплозабезпечення значно покращує умови виконання технологічних процесів, робить температуру у виробничих цехах більш комфортною і в той же час економічно вигідною.


«Перевіряємо всі теплопункти, які є у нас. На цьому (де проходить зйомка, — ред.) модернізація завершилась у 2021 році. Були встановлені нові котли з датчиками зовнішньої температури. Також утеплені старі вікна, двері. Усі працівники взимку забезпечені теплою уніформою. Підготовчі роботи ми проводимо заздалегідь, аби бути цілком готовими вже до середини осені. Все це підвищує ефективність та умови праці наших співробітників», — зазначив Ігор Тесля, головний інженер служби рухомого складу та капітальних ремонтів КП «Дніпровський метрополітен».






«Одним з основних видів робіт під час підготовки підприємства до осінньо-зимового періоду є перевірка системи автоматичного обдування стрілочних переводів в електродепо. Ці пристрої проходять огляд, регламентні роботи, за необхідності, замінюються окремі елементи. Система очищує стрілочні переводи від снігу. Якщо цього не робити – може зупинитися рух поїздів. Ці роботи проводяться щороку заздалегідь», — каже Юрій Ковальський, шляховий майстер КП «Дніпровський метрополітен».