Молоді Дніпра пропонують розкрити соціально значущі теми у конкурсі соціальної реклами «Крик»

У Дніпрі оголосили прийом заявок на участь у міському конкурсі соціальної реклами «Крик». За словами заступника директора департаменту молодіжної політики та національно-патріотичного виховання міської ради Сергія Луденського, у конкурсі може брати участь молодь (від 14 до 35 років), яка мешкає у Дніпрі. Мета конкурсу – висвітлення соціально значущих питань як для молоді міста, так і для країни в цілому. А ще – пошук нестандартних рішень їх вирішення. Серед розкриття соціально важливих питань: російсько-українська війна, волонтерство, екологічна культура, гендерна рівність, національна самосвідомість, захист прав людини та свобода від дискримінації, захист тварин.

Молоді Дніпра пропонують розкрити соціально значущі теми у конкурсі соціальної реклами «Крик»

«У своїх роботах молодь зображуватиме вирішення тих чи інших порушених питань. Роботи приймаються у 2 номінаціях. Це фотографія, сканований малюнок або колаж, ілюстрація. А також відеоролик хронометражем до 2 хв, у якому порушується соціальна тематика. Переможці та призери конкурсу отримають фінансові заохочення. За І місце – 10 000 грн, ІІ місце – 7 000 грн, ІІІ місце – 5 000 грн», – розповів під час брифінгу 5 вересня Сергій Луденський.

Конкурсні заявки можна подавати до 30 жовтня на електронну пошту krik.konkurs@gmail.com або на пошту департаменту молодіжної політики та національно-патріотичного виховання  molod.npv.dmr@gmail.com . Питання щодо участі у конкурсі можна поставити на офіційних сторінках департаменту у соціальних мережах  https://linktr.ee/molodpatriot або за телефоном: 745-03-95.