Оперативне усунення несправностей: особливості роботи аварійної служби у Дніпрі під час воєнного стану
Міська аварійна служба у Дніпрі працює у штатному режимі, повідомляють у прес-службі Дніпровської міської ради. У воєнний період щодня майстри стали отримувати значно більше заявок на виконання тих чи інших робіт.
За словами майстра аварійної служби Ростислава Шетика, враховуючи воєнний період, зросло навантаження, кількість заявок у зв’язку з напливом переселенців до нашого міста.
«Виконуємо комплексне обслуговування інженерних мереж у багатоквартирних будинках. Нині серед найчастіших викликів аварійної служби — пориви на трубопроводах у підвалах будинків. Люди свідомо ставляться до своєї безпеки, спускаються до підвальних приміщень під час тривог і повідомляють про виявлені витоки. А ми оперативно їх усуваємо. Також виконуємо заявки щодо перепадів напруги електропостачання, поривів, пов’язаних із водопостачанням, каналізацією, промивки систем центрального опалення тощо. Щодня працюють близько десяти бригад. Телефон нашої диспетчерської: 736-10-02», – розповів Ростислав Шетик.
Сьогодні, 12 липня, аварійна служба відпрацювала одну із заявок. Йдеться про багатоквартирний будинок по вул. Козака Мамая, 28. Тут під час опалювального сезону утворився витік на трубопроводі опалення. Фахівці аварійної служби встановили хомути на аварійній ділянці труби, щоб не залишати мешканців без опалення, а зараз цілком її замінили.
Мешканець згаданої багатоповерхівки Микола Лимар зазначив: «Вдячні, що нам виконали таку важливу роботу. Тепер у підвалі буде сухо та й якісно отримуватимемо тепло в оселях».