Перепрофілювалися, щоб допомагати армії: чим сьогодні зайняті підприємці Дніпра
Низка підприємств у Дніпрі перепрофілювали свої виробництва і допомагають армії. Про це повідомляють у прес-службі Дніпровської міської ради.
За словами засновниці PR-агенції «PRoector» Влади Миколюк, за роки роботи сформувалось ком’юніті з 260 підприємців малого і середнього бізнесу. Це виробники ювелірних виробів, будівельних матеріалів, меблів, одягу, взуття тощо.
«Під час війни ми сформували такий потужний віртуальний координаційний штаб допомоги, визначили відповідальних за той чи інший напрям. І підприємці стали перепрофільовувати свої виробництва. Так, наприклад, ювелірники стали виробниками їжі, типографія шиє каремати, а виробники сумок – бронежилети. Такі трансформації зараз дуже важливі, і вони показали, як українські підприємства можуть швидко перепрофілюватися й адаптуватися до нових умов», – підкреслила під вас брифінгу 17 березня Влада Миколюк.
Друкарня Станіслава Касяна-Шаїнського перепрофілювалася на нове виробництво з пошиття карематів для тероборони та ЗСУ:
«Спочатку організували цей процес власними силами, а згодом залучили і партнера – підприємство з пошиття брендового одягу. Завдяки цьому збільшили кількість пошиття карематів з 20 одиниць в день до 350-ти. Наразі вже відвантажили близько 5 тис. карематів. Окрім військових, їх направили і для переселенців. Також можемо робити вироби з текстилю, виготовляти поліграфічну продукцію, допомагати волонтерським центрам пакувати їжу».
А до війни у Олексія Алєксєєва було невелике підприємство з пошиття брендованих сумок, а нині виготовляє бронежилети.
«З початком війни одразу почали думати, як можемо допомогти. Відшили ідентифікаційні пов‘язки для бійців. Далі зшили чохли на матраци і перейшли до пошиття бронежилетів. Виготовили 50 одиниць і зараз запускаємо нову модель зі зручнішими лекалами», – додав Олексій Алєксєєв.
«Під час війни ми сформували такий потужний віртуальний координаційний штаб допомоги, визначили відповідальних за той чи інший напрям. І підприємці стали перепрофільовувати свої виробництва. Так, наприклад, ювелірники стали виробниками їжі, типографія шиє каремати, а виробники сумок – бронежилети. Такі трансформації зараз дуже важливі, і вони показали, як українські підприємства можуть швидко перепрофілюватися й адаптуватися до нових умов», – підкреслила під вас брифінгу 17 березня Влада Миколюк.
Друкарня Станіслава Касяна-Шаїнського перепрофілювалася на нове виробництво з пошиття карематів для тероборони та ЗСУ:
«Спочатку організували цей процес власними силами, а згодом залучили і партнера – підприємство з пошиття брендового одягу. Завдяки цьому збільшили кількість пошиття карематів з 20 одиниць в день до 350-ти. Наразі вже відвантажили близько 5 тис. карематів. Окрім військових, їх направили і для переселенців. Також можемо робити вироби з текстилю, виготовляти поліграфічну продукцію, допомагати волонтерським центрам пакувати їжу».
А до війни у Олексія Алєксєєва було невелике підприємство з пошиття брендованих сумок, а нині виготовляє бронежилети.
«З початком війни одразу почали думати, як можемо допомогти. Відшили ідентифікаційні пов‘язки для бійців. Далі зшили чохли на матраци і перейшли до пошиття бронежилетів. Виготовили 50 одиниць і зараз запускаємо нову модель зі зручнішими лекалами», – додав Олексій Алєксєєв.