Перевірка ліфтів, промивка систем опалення, ремонт дахів: як у Дніпрі обслуговують багатоквартирні будинки
У Дніпрі у багатоквартирних будинках комунальної власності постійно надається повний спектр послуг. Щоденно працівники комунальних підприємств виконують поточні і аварійні ремонти, прибирають прибудинкові території. А з новим наказом Міністерства енергетики № 342 ще й обслуговують газопостачання. Сьогодні аварійна служба працювала на житломасиві Тополь-2. Там комунальники промивали систему опалення, повідомляють у прес-службі мерії Дніпра.
«Промивка системи опалення входить до обов’язкової роботи, адже кожен будинок треба правильно підготувати до старту опалювального сезону. Систему в кожному житловому будинку потрібно промивати раз на три роки», - зазначив майстер аварійної служби
Ростислав Шетік.
Жителька будинку Світлана Балакіна також додала: «Реагують служби завжди швидко. Наприклад, в минулий четвер ми звернулись, аби нам надали допомогу з підвалом, і вже в понеділок бригада приїхала до нас. Щодо промивки, ми теж подали заявку і бригада швидко прибула».
А на ж/м Тополь-1 проводять технічний огляд ліфтів. Там працівники у машинному приміщенні та у самій шахті перевіряють кожну деталь, аби ліфт працював справно. Такі роботи ТОВ «Ліфтовик Дніпро» виконує щоденно – кожен ліфт треба перевірити раз на місяць.
«Ми окремо виконуємо технічний огляд і окремо реагуємо на заявки мешканців. Якщо у під’їзді зламався ліфт, то ми завжди залишаємо наші контакти у кабіні ліфту та зовні – за цим номером можна залишити заявку, та бригада одразу приїде і проведе необхідні роботи», - зазначила керівниця дільниці №1 ТОВ «Ліфтовик Дніпро» Ірина Мальцева.
А по вул. Новосельній комунальники лагодять дах. Тут люди скаржились на протікання покрівлі. Спеціалісти виявили пошкодження, які не підлягали простому ремонту.
«Тож ми закупили необхідні матеріали та відновили 40 кв. м покрівлі. Ми одразу реагуємо на скарги, наші спеціалісти оглядають дах та вирішують, які саме роботи потрібно провести. Зазвичай багато скарг поступає якраз тоді, коли в Дніпрі негода, адже деякі дахи можуть пошкодити дерева, десь виникає протікання. Наприклад, за останню зливу було 4 пошкодження дахів деревами. Ми вже відновили шиферне покриття. Також роботи додають майстри, які проводять інтернет, вони пробивають дірочки з фасаду та потім їх не герметизують. Також роботи додається коли встановлюють антени - там аналогічна ситуація, як і з інтернетом», - зазначив головний інженер КП «Жилсервіс-5» ДМР Олександр Степаненко.
Він також додав: «Всі ці локації, на яких сьогодні проводили роботи, відносяться до нашого КП «Жилсервіс-5», на деяких адресах, якщо великий об’єм робіт, ми підключаємо підрядні організації, де об'єм менший – лагодимо своїми силами. Всі сантехнічні роботи виконують аварійні служби, щодо ліфтів, то тут теж повинні працювати спеціалісти. Тож залучаємо підрядників. Щодо нової послуги – газопостачання, теж працюємо злагоджено з представниками газової компанії. Також додам, що не зважаючи на те, що ціни на будівельні матеріали та енергоносії виросли, підприємство вчасно продовжує виконувати свою роботу. Хотілось би нагадати, що аварійні ремонти проводять навіть у тих будинках, де є велика заборгованість мешканців, тому це також додаткове навантаження на обслуговуючі підприємства».