Понад 300 дзвінків на день: з чим найчастіше звертаються до інспекції з питань паркування
У Дніпрі колцентр інспекції з питань паркування приймає та реєструє звернення громадян як через гарячу лінію, так й електронну пошту. Про це йдеться у повідомленні Дніпровської міської ради.
За словами начальниці відділу організаційно-аналітичної роботи, інформаційних технологій та забезпечення діяльності інспекції з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради Світлани Макарової, у середньому за день до операторів колцентру надходить понад 300 дзвінків.
«Серед іншого люди доповідають про порушення паркування тієї чи іншої автівки, а також часто розпитують, як сплатити штрафи, який пільговий період, як діяти у разі евакуації авто тощо. Вкотре нагадуємо: у разі тимчасового затримання транспортного засобу через злісні порушення правил паркування водій звертається на штрафмайданчик і там же є можливість сплатити штраф як готівкою, так і за допомогою безготівкового розрахунку.
На сайті інспекції є багато корисних сервісів для водіїв, один з таких — особистий кабінет. Зареєструвавшись, можна переглядати інформацію щодо правопорушень, ознайомлюватися з матеріалами фотофіксації, а також сплатити штрафи», — розповіла Світлана Макарова.
Водночас начальниця відділу контролю за виконанням адміністративних постанов інспекції з питань контролю за паркуванням Альона Панкратова зазначила: «Наш відділ працює над примусовим виконанням постанов, які не сплачуються водіями-порушниками добровільно. Відповідні заяви передаємо до Державної виконавчої служби. Нині за місяць передаємо 500-600 постанов. Тож порада водіям: не порушувати правил паркування, а у разі таких дій — сплачувати штрафи у пільговий період (протягом 10 днів), оскільки це на 50 % дешевше».
Довідка. Телефон колцентру інспекції з питань контролю за паркуванням 068-578-04-37. Сайт https://ipkp.dniprorada.gov.ua/contact, електронна пошта для звернення громадян — dpparkcontrol@gmail.com.