Понад 8,6 тис. адмінпослуг отримали дніпряни за останній місяць завдяки автоматизованому реєстру територіальної громади
У Дніпрі активно розвивають цифрові сервіси та послуги. Так департамент інформаційних технологій міськради розробив і впровадив автоматизований реєстр територіальної громади (РТГ), яким активно користуються у Центрі надання адміністративних послуг, аби оперативно обробляти запити від мешканців. Двадцятого червня директор департаменту інформаційних технологій Дніпровської міської ради Андрій Пригожин, який цього дня є черговим по місту, перевірив, як працює згаданий реєстр у ЦНАП «Лівобережний».
«Автоматизований реєстр територіальної громади Дніпра цілком інтегрований з Державною міграційною службою та сервісом «Дія». За допомогою системи РТГ адміністратори реєструють мешканців або знімають з місця проживання, надають витяги з реєстру, створюють картки мешканців тощо. Такий реєстр допомагає адміністраторам оперативно надавати послуги мешканцям. Проінспектувавши роботу ЦНАПу, переконався у стабільній роботі реєстру. Загалом цифрова трансформація є пріоритетом для міста», — підкреслив Андрій Пригожин.
За останній місяць завдяки автоматизованому реєстру територіальної громади містяни отримали низку послуг: оформлення заяв реєстрації/зняття з місця проживання (3 472), витяги з реєстру (3 760), нові картки мешканців (1 389).
Також під час інспекційного об'їзду черговий по місту перевірив укриття у навчально-виховному комплексі № 139 (вул. Березинська, 4), де можуть розміститися понад 300 осіб.
«Проінспектувавши укриття, переконався, що воно цілком облаштоване і відповідає вимогам. Головне — доступне для мешканців цілодобово. Тут працює черговий. Є освітлення, вбиральні, запаси води, аптечка, облаштовано локацію для дітей, зону психологічної підтримки. Словом, тут цілком комфортно перебувати, коли повітряна тривога», — додав Андрій Пригожин.