Послуги без бар’єрів: на сайті ДТЕК Дніпровські електромережі діє спеціальний сервіс для людей з порушеннями слуху

ДТЕК створює необхідні умови та адаптує сервіси під потреби всіх клієнтів, в тому числі з інвалідністю. Оператор системи розподілу (ОСР) ДТЕК Дніпровські електромережі запровадив для людей, які мають вади слуху, спеціальну послугу, яка дозволяє отримати консультацію фахівця контакт-центру жестовою мовою. Таку можливість додали до функціоналу корпоративного сайту для жителів Дніпропетровської області.

Функція звернення жестовою мовою на сайті ДТЕК Дніпровські електромережі .jpg

ДТЕК Дніпровські електромережі підлаштовує онлайн-сервіси під потреби якомога ширшого кола клієнтів. Так, жителі області з вадами слуху можуть наживо спілкуватися з фахівцем компанії: ставити запитання, вирішення яких потребує індивідуального підходу, та отримувати консультації щодо послуг. Наразі цим сервісом клієнти ДТЕК Дніпровські електромережі вже скористалися понад 150 разів.

«Ми трансформуємо свій бізнес відповідно до Нової стратегії ДТЕК 2030, заснованої на принципах ESG та відповідальності бізнесу за досягнення цілей сталого розвитку Глобального Договору ООН. Впровадження інклюзивних підходів в обслуговуванні клієнтів – важливий крок на шляху до безбар’єрності. Тому ми адаптуємо наші сервіси, щоб вони були зручними для всіх клієнтів. Це відповідає Цілі сталого розвитку №16 «Мир та справедливість». Ми подбали, щоб нашими послугами було зручно користуватися клієнтам з порушеннями слуху. За допомогою спеціальної форми на сайті, громадяни можуть отримати онлайн відео-консультацію жестовою мовою», – зазначив генеральний директор ДТЕК Дніпровські електромережі Андрій Терещук.

Послуга працює в режимі 24/7. Для отримання відео-консультації жестовою мовою необхідно:

  • завітати на сайт ДТЕК Дніпровські електромережі – https://www.dtek-dnem.com.ua,
  • натиснути у правому нижньому куті на іконку блакитного кольору зі схематичним зображенням «вуха»,
  • виконуючи інструкції, отримати консультацію фахівця ОСР.

Центри обслуговування клієнтів ОСР оснащено кнопкою виклику фахівця та пандусами.jpg

Онлайн-сервіс для обслуговування клієнтів з порушеннями слуху є продовженням політики компанії зі створення безбар’єрних клієнтських просторів – фізичних та віртуальних. Оновлюючі власні центри обслуговування, ДТЕК Дніпровські електромережі роблять їх зручними та доступними для клієнтів з інвалідністю. Тому вони організовані з урахуванням потреб людей на візках. На сьогодні 16 центрів зі 27 облаштовані пандусами. Окрім того центральні входи всіх центрів обслуговування клієнтів облаштовані кнопками виклику фахівця для обслуговування клієнтів на візках або милицях.

ДОВІДКА

ДТЕК Мережі розвиває бізнес з розподілу електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,4 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.

ДТЕК – лідер і найбільший приватний інвестор енергетичної галузі України. Наші підприємства видобувають вугілля і природний газ, виробляють електроенергію на сонячних, вітрових і теплових електростанціях, здійснюють трейдинг енергоресурсами на українському і зарубіжних ринках, розподіляють і поставляють електроенергію споживачам, надають клієнтам послуги з енергоефективності та розвивають мережу швидкісних зарядних станцій.

У Новій стратегії 2030 ДТЕК зобов'язався трансформувати бізнес в більш екологічний, ефективний і технологічний, керуючись принципами ESG. Стратегічна мета – досягти вуглецевої нейтральності до 2040 року. Для цього створена краща експертиза в галузі, щоб впроваджувати інновації та нові технології, створювати нові напрямки бізнесу і реалізувати масштабну програму цифрової трансформації.

У ДТЕК працює 60 тисяч співробітників. Підприємства ДТЕК визнані кращими роботодавцями України за рейтингами міжнародної аудиторської компанії EY і ділових видань України.

У 2020 році капітальні вкладення ДТЕК склали 12 млрд грн, податкові відрахування – 21 млрд грн.

100% компанії належить SCM Limited. Кінцевим бенефіціаром є Рінат Ахметов.­