«Прості приєднання»: ДТЕК Дніпровські електромережі спільно з Мінцифрою покращили онлайн-сервіс приєднання до електромереж

2022 році для клієнтів операторів системи розподілу ДТЕК Мережі у 5 регіонах України запрацювала оновлена послуга «Прості приєднання». Це вдосконалений особистий кабінет з можливістю подачі цифрових документів необхідних для приєднання до електромереж, який інтегровано з державним сервісом Дія. Особистий кабінет дає можливість подати заяву на нове приєднання до мереж та поділитися копіями цифрових документів. Мета проєкту – створити для клієнтів зручну, прозору процедуру подання та підписання документів для підключення до електромереж. Інтеграція з сервісом Дія реалізована спільно з Міністерством цифрової трансформації України. Про це повідомляє прес-служба ДТЕК.

«Прості приєднання»: ДТЕК Дніпровські електромережі спільно з Мінцифрою покращили онлайн-сервіс приєднання до електромереж

ДТЕК Дніпровські електромережі полегшує процес підключення до електричних мереж. У лютому 2022 року мешканці Дніпропетровської області отримали доступ до онлайн-послуги «Прості приєднання» – оновлений особистий кабінет на сайтах операторів системи розподілу ДТЕК. Послуга дозволяє клієнтам просто, без посередників, повністю онлайн оформити приєднання до електричних мереж або збільшити існуючу потужність. Державний сервіс Дія повністю інтегрований у функціонал онлайн-кабінету та дозволяє користувачу поділитися копіями необхідних цифрових документів, використовувати кваліфікований електронний підпис – Дія.Підпис. Проєкт реалізовано спільно із фахівцями Міністерства цифрових трансформацій України.

«ДТЕК Дніпровські електромережі прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та впроваджує сучасні та зручні цифрові сервіси. Ми стали одними з перших, хто інтегрував сервіс Дії та спростив доступ до наших послуг для своїх клієнтів, - зазначив генеральний директор ДТЕК Дніпровські електромережі Андрій Терещук. – Це справді добрий приклад партнерства держави та бізнесу, який суттєво спрощує процес приєднання до електричних мереж та робить цю процедуру максимально комфортною для наших клієнтів».

Онлайн-кабінет має новий інтерфейс і надає можливість:

  • дистанційно сформувати заявку на приєднання та отримати рахунок для оплати послуг,

  • поділитися копіями цифрових документів, відскакувавши QR-код через мобільний додаток Дія (паспортні дані та ідентифікаційний код за допомогою мобільного телефону),

  • поставити Дія.Підпис на необхідні документи за допомогою Дії,

  • отримати детальну інформацію про статус заявки на приєднання.

В онлайн-кабінеті клієнти вказують лише мінімально необхідну інформацію, а весь шлях скорочено з 6 до 4 кроків. Меню кабінету з приєднання максимально просте, інтуїтивно зрозуміле і має функції підказок. Наприклад, якщо клієнт не впевнений, яку потужність необхідно замовити, йому допоможе спеціальний калькулятор. З його допомогою можна підрахувати споживання домашніх електроприладів та зрозуміти, яку потужність потрібно замовити для безперебійної та безпечної роботи.

Також з'явилася мобільна версія онлайн-кабінету та відображення у режимі реального часі етапів, на яких знаходиться заявка клієнта. Крім того, клієнту більше не потрібно телефонувати до компанії для уточнення деталей розгляду його заявки, компанія сама надсилатиме йому статус у смс або електронним листом.

Функціонал оновленого особистого кабінету поступово розширюватиметься. Компанія постійно удосконалюватиме сервіс на основі зворотного зв'язку від клієнтів. У другому кварталі 2022 р. з'явиться функція інформування про статус приєднання через чат-бот ОСР push-повідомленнями та можливість оплати за послугу приєднання в особистому кабінеті.

«Прості приєднання» вже доступні для ПК з операційними системами Windows, macOS та мобільних пристроїв з Android та iOS.


Довідка

Дія — це новий рівень взаємодії держави та громадян: зручний і людяний. Все дуже зручно та завжди під рукою у смартфоні.

На порталі можна отримати онлайн 72 державні послуги, а в оновленому мобільному застосунку — доступ до 13 своїх цифрових документів та 15 послуг. 

Серед документів: ID-картка та закордонний біометричний паспорт, студентський квиток, посвідчення водія, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, страховий поліс транспортного засобу, податковий номер (РНОКПП), свідоцтво про народження, довідка переселенця (ВПО), а також COVID-сертифікати.  Особливої уваги заслуговує революційна технологія Дія.Підпис — найзахищеніший електронний підпис просто у смартфоні.

ДТЕК Мережі розвиває бізнес з розподілу електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,4 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств

ДТЕК – лідер і найбільший приватний інвестор енергетичної галузі України. Наші підприємства видобувають вугілля і природний газ, виробляють електроенергію на сонячних, вітрових і теплових електростанціях, здійснюють трейдинг енергоресурсами на українському і зарубіжних ринках, розподіляють і поставляють електроенергію споживачам, надають клієнтам послуги з енергоефективності та розвивають мережу швидкісних зарядних станцій.

У Новій стратегії 2030 ДТЕК зобов'язався трансформувати бізнес в більш екологічний, ефективний і технологічний, керуючись принципами ESG. Стратегічна мета – досягти вуглецевої нейтральності до 2040 року. Для цього створена краща експертиза в галузі, щоб впроваджувати інновації та нові технології, створювати нові напрямки бізнесу і реалізувати масштабну програму цифрової трансформації.

У ДТЕК працює 60 тисяч співробітників. Підприємства ДТЕК визнані кращими роботодавцями України за рейтингами міжнародної аудиторської компанії EY і ділових видань України.
У 2020 році капітальні вкладення ДТЕК склали 12 млрд грн, податкові відрахування – 21 млрд грн. 100% компанії належить SCM Limited. Кінцевим бенефіціаром є Рінат Ахметов.