Швидко, зручно та безпечно – онлайн-сервіси для клієнтів ДТЕК Дніпровські електромережі

В ДТЕК Дніпровські електромережі працюють онлайн-канали взаємодії з клієнтами, за допомогою яких мешканці Дніпропетровщини можуть отримати необхідні послуги та консультації щодо розподілу електроенергії. Вони доступні в режимі 24/7. Це зручно, швидко й не вимагає особистих візитів в офіси компанії, що особливо актуально під час воєнного стану, коли є загроза ворожих ударів, та для тих клієнтів, які наразі перебувають в евакуації. Про це повідомили у прес-службі компанії.

Швидко, зручно та безпечно – онлайн-сервіси для клієнтів ДТЕК Дніпровські електромережі

На сьогоднішній день в компанії працює 6 онлайн-інструментів взаємодії з клієнтами. Це чат-бот, інтернет-сайт, сторінка в соціальній мережі Facebook, електронна пошта, особистий кабінет та особистий кабінет з приєднань. Щоб ними користуватися, потрібен комп’ютер або смартфон із доступом до Інтернету. За допомогою онлайн-сервісів клієнт в режимі 24/7 може отримати необхідну інформацію щодо розподілу електроенергії в Дніпропетровській області або безпосередньо саму послугу.

«Перше випробовування «на міцність» наші онлайн-сервіси пройшли під час пандемії коронавірусу, коли люди були обмежені у пересуванні. Під час воєнного стану та постійної загрози ракетних ударів вони підтвердили свою ефективність та зручність. А для клієнтів, які вимушені залишатися в евакуації, стали чи не єдиним способом вирішення питань розподілу електроенергії та комунікації з ДТЕК Дніпровські електромережі», – пояснили в компанії.

За допомогою цих каналів клієнт може вирішити дистанційно більшість питань:

  • передати покази лічильника
  • повідомити про відсутність світла
  • дізнатися про аварійні або планові відключення
  • оформити та переукласти договір на розподіл електроенергії
  • повідомити про аварію або крадіжку електроенергії
  • замовити послугу з обслуговування приладів обліку (заміна/налаштування лічильника, опломбування/розпломбування або повідомити про проблеми в роботі лічильника)
  • отримати консультаційні послуги від фахівців Оператора системи розподілу

Для замовлення послуг або отримання інформації через:

  • чат-бот – слід у пошуку месенджера Viber та Telegram ввести «ДТЕК Дніпровські електромережі», пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів), обрати в меню необхідну послугу та, слідуючи підказкам, надіслати запит;
  • інтернет-сайт – необхідно перейти за посиланням https://www.dtek-dnem.com.ua, обрати необхідний розділ та, слідуючи підказкам, скористатися необхідним сервісом;
  • соціальну мережу Facebook – перейти за посиланням https://www.facebook.com/dtekdnem/ та написати відповідне звернення за допомогою функції «повідомлення»;
  • електронну пошту – необхідно відправити листа із запитом на адресу dnem@dtek.com;
  • особистий кабінет – можна знайти за посиланням https://ok.dtek-dnem.com.ua;
  • особистий кабінет з приєднань – за посиланням https://connect.dtek.com.

Довідка

ДТЕК Мережі розвиває бізнес з розподілу електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,4 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.

Група ДТЕК (DTEK Group) – диверсифікований енергетичний холдинг, до складу якого входять 6 бізнесів та корпоративний університет Academy DTEK.

Підприємства Групи ДТЕК виробляють електроенергію на сонячних, вітрових та теплових електростанціях, добувають вугілля та природний газ, здійснюють трейдинг енергоресурсами на українському та зарубіжних ринках, розподіляють електроенергію та управляють інфраструктурою електромереж, постачають електроенергію споживачам та пропонують рішення з енергоефективності і розвивають мережу швидких зарядних станцій для електромобілів.