«Це вагома фінансова підтримка моєї родини», — дніпрянин про адресну допомогу на оплату житлово-комунальних послуг
У Дніпрі пільгові категорії населення мають право на отримання адресної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг. Йдеться про ветеранів АТО/ООС, родини загиблих воїнів, а також ті, в яких проживають люди з інвалідністю. На сьогодні таку допомогу від міста отримують 1 846 дорослих людей з інвалідністю, 1 325 дітей з інвалідністю, 2 700 учасників АТО/ООС та 149 сімей загиблих (померлих) учасників АТО/ООС.
Пан Олег вже більше ніж 5 років отримує адресну допомогу. Чоловік має інвалідність з дитинства.
«Адресна допомога це вагома фінансова підтримка, адже вона частково покриває рахунки за комунальні послуги. Це особливо відчутно взимку. У нас в сім'ї 2 отримувачі такої адресної допомоги, вона покриває 40 відсотків рахунків за газ та світло. Оформити було не складно. Доволі швидко. Щороку необхідно оновлювати дані, але це теж не викликає якихось складнощів», — поділився Олег Павленко, отримувач адресної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг людям з інвалідністю.
Розмір адресної допомоги з 1 квітня по 31 жовтня становить 500 гривень щомісячно, з 1 листопада по 31 березня – 700 гривень на кожну особу з інвалідністю у родині. Щодо міської пільги учасникам бойових дій та сім’ям загиблих воїнів, вона становить 300 грн на одне домогосподарство та щомісячно перераховується на особові рахунки підприємств-надавачів житлово-комунальних послуг, які вказані у заяві. Ця допомога надається в рамах міської програми «Родина героя».
«Учасники бойових дій, зокрема АТО/ООС, мають право на пільги на оплату житлово-комунальних послуг коштом державного бюджету у розмірі 75 % у межах соціальних норм. У свою чергу, особи з інвалідністю внаслідок війни мають право на таку пільгу у розмірі 100 %. За отриманням пільг необхідно звертатись до Пенсійного фонду України. Як додаткові соціальні гарантії у місті Дніпрі затверджена програма «Родина героя», яка передбачає і надання адресної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг учасникам АТО/ООС, членам сімей загиблих (померлих) учасників АТО/ООС», — каже Анна Мозгунова, начальниця відділу реалізації державних програм та надання адресних допомог Новокодацького району Правобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міськради.
Щоб отримувати адресну допомогу, особам з інвалідністю необхідно зібрати пакет документів:
- копія, оригінал паспорта заявника (якщо ID-картка, то з додаванням копії витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання);
- копія, оригінал ІНН;
- копія довідки медико-соціальної експертної комісії або лікарсько-консультативної комісії;
- оригінал довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні осіб;
- копії особових рахунків у постачальників житлово-комунальних послуг.
Адресну допомогу призначають родинам, у складі яких є особи з інвалідністю 1 та 2 групи з дитинства, особи з інвалідністю 1 групи з вадами зору, опорно-рухового апарату, психологічними розладами та діти з інвалідністю.
З цим переліком документів необхідно звернутися до управління соціального захисту населення за місцем реєстрації.
Інформацію щодо оформлення адресної допомоги для учасників бойових дій та родин загиблих захисників можна знайти за посиланням - https://socialpolitica.dniprorada.gov.ua/services/nadannya-adresnoyi-dopomogi-na-oplatu-zhitlovo-komunalnih-poslug-uchasnikam-antiteroristichnoyi-operatsiyi-chlenam-yih-simej-sim-yam-zagiblih-pomerlih-uchasnikiv-antiteroristichnoyi-operatsiyi-zareyes/.