«Цифрові системи у міських службах значно пришвидшують робочий процес», — черговий по місту
Упроваджувати сучасні цифрові технології у міські сервіси. Таке доручення перед профільними департаментами мерії поставив міський голова Борис Філатов. Шостого квітня його заступник з цифрової трансформації Костянтин Цепенніков, який цього дня є черговим по місту, перевірив виконання доручення очільника Дніпра, відвідавши Лівобережне управління соціального захисту населення міськради. Тут працює цифрова система єдиного міського реєстру, яку розробив департамент інформаційних технологій. Про це йдеться у повідомленні Дніпровської міської ради.








«Цифрова система допомагає працівникам управління соціального захисту оперативно обробляти необхідну інформацію і вносити її до єдиного міського реєстру. А відтак – містяни отримують різні послуги якісно й швидко. Також для відвідувачів зручно, що є електронна черга — мешканці звертаються до відповідного оператора, який вказаний на цифровому табло. Переконався, що система працює. Робочий процес проходить у штатному режимі», — підкреслив Костянтин Цепенніков.



Також під час інспекційного об’їзду черговий по місту відвідав одну з амбулаторій, аби перевірити, як працює медична інформаційна система.


«Поспілкувавшись з керівництвом медичного закладу, переконався у стабільній роботі електронної системи. Співробітники амбулаторії успішно працюють у програмі. Кожен лікар має особистий кабінет. Усі процеси відбуваються швидко. Система значно полегшує роботу при прийомі пацієнтів — лікар швидко виписує електронний рецепт, лікарняний, направлення тощо. Це зручно для всіх. Та й загалом цифрові системи у міських службах значно пришвидшують робочий процес», — додав Костянтин Цепенніков.