У червні працівники Дніпропетровської філії «Газмережі» надали 23 тис. консультацій споживачам газу регіону

Щодня менеджери газорозподільної компанії області консультують споживачів газу регіону по телефону та приймають у Центрах обслуговування клієнтів. Кожен мешканець області може звернутися до фахівців Дніпропетровської філії «Газмережі», щоб отримати кваліфіковану допомогу щодо розподілу блакитного палива.

У червні працівники Дніпропетровської філії «Газмережі» надали 23 тис. консультацій споживачам газу регіону

За минулий місяць менеджери Центрів обслуговування клієнтів опрацювали понад 23 тисячі звернень. Серед них:   

  • 12,5 тис. прийомів у Центрах обслуговування клієнтів регіону;   
  • 11,1 тис. онлайн-консультацій через контакт-центр. 

Для споживачів газу Дніпропетровщини працюють 25 Центрів обслуговування клієнтів по всій області.    

Графік роботи:  

  • пн-чт: з 8.00 до 17.00;    
  • пт: з 08.00 до 15.45;    
  • сб та нд: вихідні.    

Увага: під час повітряної тривоги робота ЦОК тимчасово призупиняється. Дніпропетровська філія «Газмережі» переконливо просить не наражати себе на небезпеку та прямувати до найближчого укриття.  

Адреси Центрів обслуговування клієнтів можна дізнатися у фейсбук, написавши у месенджер на сторінку компанії: https://www.facebook.com/dnp.naftogaz/. Або залишивши коментар під будь-якою публікацією в телеграм-каналі: https://t.me/dnpgazmerezhi.