У Дніпрі стартувало будівництво Північної об’їзної дороги міста
У Дніпрі розпочали будівництво Північного обходу. Дорога поєднає Кайдацький міст із криворізькою трасою. Нова об’їзна розвантажить від транзиту вулиці Новокодацького району. Про старт робіт розповів перший заступник голови Дніпропетровської ОДА Володимир Орлов. Про це повідомили у прес-службі Дніпропетровської ОДА,
«В області зводять «з нуля» три магістралі. Нову трасу на Київ Н-31. А ще – дві об’їзні. Вони суттєво розвантажать Дніпро від транзиту. На Північному обході роботи тільки-но розпочали. Чотирисмуговий автошлях довжиною 6,6 км з’єднає Кайдацький міст із трасою М-30 Стрий-Ізварине», – зазначив Володимир Орлов.
Північний обхід Дніпра – частина програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво».
«Це потужний та надважливий інфраструктурний проєкт. Нова магістраль поєднає три промислові центри України: Донеччину, Дніпро та Кривий Ріг. Розвантажить набережну. У місті буде менше заторів, менше загазованості», – сказав голова Дніпропетровської обласної ради Микола Лукашук.
Дніпряни давно чекали на будівництво Північного обходу, особливо мешканці Новокодацького району. Через транзитні фури затори стали «нормою» місцевих вулиць, занадто вузьких для габаритного транспорту.
«Якщо зроблять об'їзну, буде чудово. Менше фур, менше заторів, – поділилася водійка 19-го трамваю Ольга Алєєва. – Вантажівки стопорять рух громадського транспорту. Стануть на реї – не проїдеш. І дороги міські псують».
«Фішка» проєкту – унікальна естакада. Вона стане продовженням Кайдацького мосту. Звивистою траєкторією пройде над заводською зоною і залізничною колією.
«Маємо надскладний дорожній проєкт. Все через промзону, над якою прокладатимемо автошлях. В Україні ще не будували таких криволінійних естакад. Будемо першими», – підкреслив головний інженер Юрій Зубарєв.
«Довжина майбутньої естакади – 1 км. Її скомпонують із залізобетонних балок та металевих прогонів, які насуватимуть на опори», – розповів проєктувальник Павло Пшинько.
Дорожники подбають і про мешканців довколишніх житлових будинків. Магістраль облаштують спеціальними металево-пластиковими екранами – для поглинання шуму.
«Почали розчищати великий будівельний майданчик поблизу вулиці Маяковського. На заводі вже виготовляють перший металевий прогін для естакади. Він буде довжиною 80 м», – сказав представник підрядної організації Дмитро Баглай.
На виїзді з міста зведуть залізничний шляхопровід. Дорогу прокладуть під ним. Будуть і дворівневі розв’язки.
«Коли зведуть об'їзну, транзитний транспорт відразу з мосту їхатиме новою дорогою. Нарешті не буде стовпотворіння машин на наших вузьких вулицях. Всім буде краще», – поділилася місцева Наталя Мелешко.
Над проєктом працюватимуть 300 будівельників та мостовиків. Задіють понад 200 машин. Екскаваторів, кранів, бульдозерів, катків, самоскидів, асфальтоукладальників.
Пропускна спроможність майбутньої магістралі – понад 2 600 автівок на годину.