У Дніпрі зросла кількість заявок до міської аварійної служби щодо несправностей внутрішньобудинкових електромереж: з чим це пов’язано
Міська аварійна служба у Дніпрі, яка усуває несправності у внутрішньобудинкових мережах багатоквартирних будинків, працює у штатному режимі. Про це йдеться у повідомленні Дніпровської міської ради.
За словами майстра аварійної служби Ростислава Шетика, через блекаути, перепади напруги зросла кількість заявок щодо несправностей електромереж.
«Враховуючи часті відключення електроенергії, перепад напруги, зросла кількість заявок щодо вигорання щитових, згорілих автоматів, запобіжників, силових кабелів у багатоквартирних будинках. Виїжджаємо за заявками, ремонтуємо або замінюємо електрообладнання. Порада мешканцям — коли вимкнули світло, необхідно виключити і всі електроприлади, зокрема й бойлери, обігрівачі, щоб коли з’являється електроенергія, не було навантаження на мережу. Тобто вмикати техніку потрібно поступово, а не усе одразу. При сильному навантаженні на електромережу і виникають аварійні ситуації в електрощитових та розподільчих коробках», — підкреслив Ростислав Шетик.
Він також додав: «Попри відключення світла, міська аварійна служба приймає заявки цілодобово як онлайн (https://hotline.dniprorada.gov.ua/), так і телефоном: 736-10-02. Удень обслуговуємо усі райони міста, окрім Соборного й Індустріального, а вночі — усі райони».
Сьогодні, 20 грудня, аварійна служба відпрацювала одну із заявок. У будинку за адресою: вул. Янгеля, 15 замінили ділянку трубопроводу опалення.
«Будинок нині вже з теплом. Саме мешканці зателефонували до диспетчерської, залишили заявку, а ми в свою чергу — її відпрацювали, тобто ліквідували проблему», — додав бригадир-сантехнік аварійної служби Олександр Федоров.