У вересні Дніпропетровська філія «Газмережі» надала майже 30 тис. консультацій споживачам газу регіону
Дніпропетровська філія «Газмережі» дякує клієнтам, які користуються сервісами компанії, відвідують Центри обслуговування клієнтів на Дніпропетровщині для отримання професійних консультацій, сплачують за отримані послуги з розподілу газу.
Нині у регіоні функціонує 25 Центрів обслуговування клієнтів, де менеджери Дніпропетровської філії «Газмережі» надають консультації як в онлайн, так і в офлайн-режимі. Споживачі завжди можуть звернутися для отримання кваліфікованої допомоги з усіх газових питань.
Так, у вересні цього року 29,8 тис. мешканців області скористалися послугами компанії. Серед них:
- 8,9 тисяч споживачів звернулися до контакт-центру;
- 20,9 тисяч - відвідали Центри обслуговування в області.
Які послуги можна отримати у Центрах обслуговування клієнтів?
- Підключення до газорозподільної системи.
- Реконструкція/будівництво системи газопостачання.
- Переоформлення рахунку.
- Відновлення газопостачання.
- Повірка/ремонт лічильників газу.
- Діагностика/ремонт/установка газового обладнання.
- Технічне обслуговування газових мереж та устаткування в оселі.
Адреси Центрів обслуговування клієнтів можна переглянути на офіційному сайті Дніпропетровської філії «Газмережі» у розділі «Контакти» – https://dnp.grmu.com.ua/.
До уваги клієнтів: під час повітряної тривоги Центри обслуговування клієнтів не працюють.
Газорозподільна компанія області дякує споживачам газу Дніпропетровщини за довіру!