Відкрита до діалогу: компанія-постачальник шкільного харчування у Дніпрі виправляє свої помилки – зокрема, вдосконалила меню
У понеділок, 18 вересня, представники компанії «Олімпіус Консалт», яка надає послуги харчування у 86-ти базових школах Дніпра, зустрілися з батьками учнів, представниками педагогічної та батьківської ради при міському голові, аби презентувати удосконалене меню. Компанія перепросила за ті проблеми, що виникли в перші тижні навчання. Йдеться і про затримку у подачі страв через повітряні тривоги, і погано розігріту їжу. Ці питання вже вирішені. А головне, що турбувало батьків, – це смак страв. Зараз зроблені корективи, і вже з цього тижня діти харчуватимуться більш звичними для них стравами.
Під час заходу організували відкриті дегустації страв уже з удосконаленого меню, аби отримати зворотний звʼязок від батьківських комітетів шкіл.
«Зібралися на цю зустріч, аби прояснити ті питання, які виникали у шкільному харчуванні. Ми отримували звернення, скарги від батьків. Водночас намагалися якнайшвидше їх вирішувати. Відсторонили колишнього технолога, який розробляв меню, і запросили нового фахівця. Розробляємо вже нові страви в межах дозволених норм. Наша основна помилка була у тому, що ми надто сумлінно дотримувалися постанови КМУ № 305, де прописані норми шкільного харчування, і не врахували дитячі харчові звички. Докладаємо усіх зусиль, аби страви були як смачними, так і корисними. Вже їх удосконалили. Цілком змінити меню ми не можемо, натомість – його моделюємо, аби воно було смачним, страви соковитішими. Наприклад, був овочевий салат з капустою і морквою. Додали до нього ще томати і огірки. Словом, якнайшвидше покращимо меню, але цілком змінити його не можемо, оскільки є певні норми», – коментує Михайло Торощин, керівник компанії «Олімпіус Консалт».
Він також додав: «Ми відкриті до конструктивного діалогу. Створюємо робочу групу, у якій опрацьовуватимемо основні питання шкільного меню. Такі відкриті зустрічі з батьківською громадськістю плануємо влаштовувати щотижня. Наше завдання – аби шкільним харчуванням були задоволені як діти, так і їхні батьки».
Михайло Торощин також розповів і про бокси, в яких подають їжу:
«Бокси – зручні у користуванні. Дитина у разі повітряної тривоги може взяти з собою цей бокс з їжею, спуститися в укриття і продовжити сніданок. Вони виготовлені з цілком безпечного матеріалу. Є відповідні документальні підтвердження. Зараз з постачальником працюємо над удосконаленням цих ланч-боксів, аби вони стали ще більш зручними для дітей.Також ми співпрацюємо з компанією, яка утилізує бокси. Так, на початку у деяких школах були купи цих використаних боксів. Ми вже доставили і додаткові сміттєві баки».
Голова педагогічної ради при міському голові Антоніна Змієнко розповідає: «З початком роботи у компанії сталися певні збої. Як нам пояснили, у логістиці під час повітряних тривог. Як результат – були запізнення у подачі страв. А ще були нарікання щодо несмачних страв. Приємно те, що представники компанії спілкуються з директорами шкіл, батьками, враховують скарги, побажання і виправляють свої помилки у роботі. Тож вже сьогодні діти їли смачні страви. Під час дегустації батькам вони теж сподобалися».
Звісно, приємно те, що батьківську громадськість зібрали, аби обговорити проблеми у шкільному харчуванні, каже Ольга Коломійченко, в якої донька навчається у молодшій школі.
«Поспілкувалися з керівництвом компанії, яка годує наших дітей, віч-на-віч. Це був відкритий діалог, нас вислухали. Звісно, нам, батькам, хочеться, аби наші діти виходили з їдальні ситими і задоволеними. Такі відкриті зустрічі і спрямовані врешті на це», – зазначає пані Ольга.
За словами заступниці начальника управління освіти департаменту гуманітарної політики міськради Олени Яковенко, безкоштовне шкільне харчування отримують учні тих шкіл, батьки яких обрали змішану форму навчання. Йдеться про учнів молодшої школи та пільгових категорій усіх інших класів – це близько 25 тисяч осіб.
«Управління освіти з першого навчального дня комунікує з керівниками шкіл щодо харчування. Вони озвучують проблеми, а ми в свою чергу співпрацюємо з постачальниками. Наприклад, на сьогодні проблем із логістикою чи погано розігрітою їжею вже немає. Важливо, що компанії йдуть на діалог і виправляються», – додала Олена Яковенко.