Як дистанційно зв’язатися з Дніпропетровською філією «Газмережі»
Менеджери газорозподільної компанії Дніпропетровщини завжди на зв’язку та готові допомогти споживачам газу області вирішити питання щодо розподілу газу. Клієнти Дніпропетровської філії «Газмережі» можуть звернутися за додатковою консультацією у контакт-центр компанії.
Для того, щоб поспілкуватися з менеджером та отримати кваліфіковану допомогу споживачі можуть звернутися за телефонами:
- 066-300-2-888 (Vodafone);
- 098-300-2-888 (Kyivstar);
- 093-300-2-888 (Lifecell).
- 057-708-01-87 (Укртелеком);
- 056-747-36-35 (Укртелеком).
Аби зв’язатися із фахівцем, необхідно виконати всього кілька кроків:
- подзвонити за одним із вказаних вище номерів;
- прослухавши голосове меню, натиснути цифру «8»;
- дочекатись підключення оператора ГК «Нафтогаз України»;
- попросити з’єднати зі спеціалістом Дніпропетровської філії «Газмережі».
Кол-центр працює у понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, у п’ятницю з 8:00 до 15:45.
Увага! Дзвінки оплачуються за тарифами мобільного оператора.
Менеджери газорозподільної компанії регіону завжди на зв’язку з клієнтами!