Як зв’язатися із газорозподільною компанією Дніпропетровщини у телефонному режимі
Менеджери Дніпропетровської філії «Газмережі» завжди на зв’язку зі споживачами і готові надати кваліфіковану консультацію щодо послуг, які надає газорозподільна компанія області та допомогти у телефонному режимі із будь-якими труднощами, що стосуються розподілу природного газу.
Зателефонувати до компанії можна за номерами різних операторів зв’язку:
- 066-300-2-888 (Vodafone);
- 098-300-2-888 (Kyivstar);
- 093-300-2-888 (Lifecell);
- 057-708-01-87 (Укртелеком);
- 056-747-36-35 (Укртелеком).
Аби зв’язатися із фахівцем газорозподільної компанії області, необхідно виконати всього кілька кроків:
- подзвонити за одним із вказаних вище номерів;
- прослухавши голосове меню, натиснути цифру «8»;
- дочекатись підключення оператора ГК «Нафтогаз України»;
- попросити з’єднати зі спеціалістом Дніпропетровської філії «Газмережі».
Кол-центр працює у понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, у п’ятницю з 8:00 до 15:45.
Увага! Дзвінки оплачуються індивідуально – за тарифами мобільного оператора зв’язку.
З початку 2024 року у контакт-центр Дніпропетровської філії «Газмережі» за консультаціями, що стосуються доставки блакитного палива, звернулися 24 тисячі клієнтів.
Газорозподільна компанія регіону вдосконалює свої сервіси задля зручності та комфорту своїх клієнтів!