З початку війни аварійна служба «Дніпрогазу» опрацювала більше 4,5 тисяч викликів від споживачів газу
В умовах военного стану аварійно-диспетчерська служба АТ «Дніпрогаз» відреагувала на більше 4,5 тис викликів від споживачів. Близько 85 % опрацьованих викликів були пов’язані з витоками газу, решта - з неполадками у роботі газових приладів. Про це повідомили у прес-службі компанії.
Нагадаємо, що спричинити витоки блакитного палива у помешканні може самостійна заміна газового обладнання, втручання у систему непрофесіоналів, несправний технічний стан або використання застарілого обладнання, яке потребує капітального ремонту чи заміни.
Усі роботи, які "Дніпрогаз" виконує на системі газопостачання, в тому числі робота аварійної служби “104”, фінансуються за рахунок коштів, які надходять від клієнтів у вигляді оплати за доставку газу.
«Бригади АДС АТ "Дніпрогаз" продовжують цілодобово працювати для забезпечення сталого та надійного розподілу природного газу. Дякуємо нашім клієнтам, які вчасно та в повному обсязі розраховуються за доставку палива. Саме за ці кошти фінансуються аврійно-відновлювальні роботи, закупівся пального для автотранспорту, необхідних витратних матеріалів та обладнання для ремонтів мереж, виплачується заробітна плата персоналу»,- зазначають у прес-службі компанії.
Сплатити за доставку газу дистанційно та швидко Ви можете в онлайн сервісах сайту 104.ua:
- особистий кабінет на сайті 104.ua — http://surl.li/azgnz
- оновлений додаток 104.ua
- - для Android https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rgc.client
- - для iPhone https://apps.apple.com/ua/app/104-mobile-light/id1449596182
- чат-бот 7104ua у Viber — http://surl.li/azgon
- паблік-аккаунт ua7104_bot у Telegram — https://t.me/ua7104_bot