З початку війни аварійна служба «Дніпрогазу» опрацювала більше 4,5 тисяч викликів від споживачів газу

В умовах военного стану аварійно-диспетчерська служба АТ «Дніпрогаз» відреагувала на більше 4,5 тис викликів від споживачів. Близько 85 % опрацьованих викликів були пов’язані з витоками газу, решта - з неполадками у роботі газових приладів. Про це повідомили у прес-службі компанії.

З початку війни аварійна служба «Дніпрогазу» опрацювала більше 4,5 тисяч викликів від споживачів газу

Нагадаємо, що спричинити витоки блакитного палива у помешканні може самостійна заміна газового обладнання, втручання у систему непрофесіоналів, несправний технічний стан або використання застарілого обладнання, яке потребує капітального ремонту чи заміни.

Усі роботи, які "Дніпрогаз" виконує на системі газопостачання, в тому числі робота аварійної служби “104”, фінансуються за рахунок коштів, які надходять від клієнтів у вигляді оплати за доставку газу.

«Бригади АДС АТ "Дніпрогаз" продовжують цілодобово працювати для забезпечення сталого та надійного розподілу природного газу. Дякуємо нашім клієнтам, які вчасно та в повному обсязі розраховуються за доставку палива. Саме за ці кошти фінансуються аврійно-відновлювальні роботи, закупівся пального для автотранспорту, необхідних витратних матеріалів та обладнання для ремонтів мереж, виплачується заробітна плата персоналу»,- зазначають у прес-службі компанії.

Сплатити за доставку газу  дистанційно та швидко Ви можете в онлайн сервісах сайту 104.ua: