Для зручності клієнтів: у месенджерах Viber та Telegram 24/7 працює чат-бот ДТЕК Дніпровські електромережі

Клієнтам ДТЕК Дніпровські електромережі доступний надійний та зручний віртуальний цифровий помічник – чат-бот у месенджерах Viber та Telegram. За його допомогою можна передати покази, повідомити про перебої з електрикою та звернутися за іншими послугами компанії у зручний для себе спосіб – онлайн. Це значно економить час та дозволяє вирішувати питання не виходячи з дому. З моменту початку роботи сервісу його користувачами стали 47 тисяч клієнтів. Про це повідомили у прес-службі компанії.

Для зручності клієнтів: у месенджерах Viber та Telegram 24/7 працює чат-бот ДТЕК Дніпровські електромережі

Чат-бот ДТЕК Дніпровські електромережі у месенджерах Viber та Telegram – зручний сервіс, що працює у режимі 24/7. Клієнту не потрібно очікувати – усе відбувається в режимі онлайн. Для роботи з сервісом підійде будь-який смартфон з доступом до інтернету. За допомогою чат-боту клієнти можуть звернутися до компанії із запитом, отримати послугу або довідкову інформацію.

«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та впроваджує європейські стандарти обслуговування. З лютого 2021 року, коли ми запустили в роботу чат-бот в месенджерах Viber та Telegram, з його допомогою було отримано майже 13 тисяч запитів. Постійними зареєстрованими користувачами сервісу стали вже понад 47 тисяч клієнтів. І щомісяця кількість користувачів, які обираюсь цифрові канали, зростає. Адже це зручно та значно економить час», – зазначив генеральний директор ДТЕК Дніпровські електромережі Андрій Терещук.

Наразі за допомогою чат-боту оператора системи розподілу в Viber та Telegram можна:

  • передати покази електролічильників;

  • повідомити про аварії;

  • подати заявку щодо роботи приладів обліку;

  • ознайомитись з графіком роботи Центрів обслуговування клієнтів;

  • отримати інформацію щодо проведення планових робіт;

  • дізнатися про аварійні ситуації;

  • отримати відповіді на найбільш поширенні питання;

  • а також в автоматичному режимі отримувати інформацію про відключення електроенергії.

Для того, щоб почати користуватися послугами чат-боту, необхідно:

-       у пошуку месенджера Viber або Telegram ввести «ДТЕК Дніпровські електромережі» або відсканувати QR-код нижче;

-       слідуючи підказкам меню, що випадає, отримати або передати необхідну інформацію.

image002.jpg image003.jpg

Довідка

ДТЕК Мережі розвиває бізнес з розподілу електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,4 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.

ДТЕК – лідер і найбільший приватний інвестор енергетичної галузі України. Наші підприємства видобувають вугілля і природний газ, виробляють електроенергію на сонячних, вітрових і теплових електростанціях, здійснюють трейдинг енергоресурсами на українському і зарубіжних ринках, розподіляють і поставляють електроенергію споживачам, надають клієнтам послуги з енергоефективності та розвивають мережу швидкісних зарядних станцій.