Дніпропетровська філія «Газмережі» за місяць проконсультувала понад 21 тис. споживачів
Дніпропетровська філія «Газмережі» щохвилини дбає про безперебійний та безаварійний розподіл природного газу в області. Фахівці компанії щодня консультують споживачів газу регіону по телефону, приймають у Центрах обслуговування клієнтів, відповідають на листи і повідомлення.
Так, у березні поточного року до газорозподільної компанії Дніпропетровщини звернулися понад 21 тис. споживачів. А саме:
• 17,2 тис. — зателефонували у контакт-центр;
• 6,9 тис. — завітали на прийом у Центри обслуговування клієнтів в області.
Це свідчить про довіру мешканців регіону до газорозподільної компанії.
Команда професіоналів Дніпропетровської філії постійно на зв’язку і готова відповісти на всі запитання споживачів та надати необхідну інформацію, що стосується розподілу природного газу в області.
Газорозподільна компанія Дніпропетровщини забезпечує надійне та якісне обслуговування кожному клієнту!