Дніпропетровська філія «Газмережі» за місяць проконсультувала понад 21 тис. споживачів

Дніпропетровська філія «Газмережі» щохвилини дбає про безперебійний та безаварійний розподіл природного газу в області. Фахівці компанії щодня консультують споживачів газу регіону по телефону, приймають у Центрах обслуговування клієнтів, відповідають на листи і повідомлення.

Дніпропетровська філія «Газмережі» за місяць проконсультувала понад 21 тис. споживачів

Так, у березні поточного року до газорозподільної компанії Дніпропетровщини звернулися понад 21 тис. споживачів. А саме:  

• 17,2 тис. — зателефонували у контакт-центр; 

• 6,9 тис. — завітали на прийом у Центри обслуговування клієнтів в області.  

Це свідчить про довіру мешканців регіону до газорозподільної компанії. 

Команда професіоналів Дніпропетровської філії постійно на зв’язку і готова відповісти на всі запитання споживачів та надати необхідну інформацію, що стосується розподілу природного газу в області.  

Газорозподільна компанія Дніпропетровщини забезпечує надійне та якісне обслуговування кожному клієнту!