Корисний сервіс: в ДТЕК Дніпровські електромережі працює онлайн-запис до центрів обслуговування
ДТЕК Дніпровські електромережі розвиває сучасний клієнтський сервіс — простий та доступний для всіх мешканців області. В компанії вже створені та діють дистанційні сервіси, які дають можливість вирішувати питання розподілу електричної енергії не виходячи з дому. Якщо ж є потреба особисто завітати до центрів обслуговування клієнтів (ЦОК), для клієнтів в компанії працює дистанційна послуга – запис-онлайн. За її допомоги мешканці можуть у декілька кліків обрати дату та зручний час візиту. Про це повідомили у прес-службі компанії.
ДТЕК Дніпровські електромережі розвиває сучасний клієнтський сервіс — простий та доступний для всіх мешканців області. В компанії вже створені та діють дистанційні сервіси, які дають можливість вирішувати питання розподілу електричної енергії не виходячи з дому. Якщо ж є потреба особисто завітати до центрів обслуговування клієнтів (ЦОК), для клієнтів в компанії працює дистанційна послуга – запис-онлайн. За її допомоги мешканці можуть у декілька кліків обрати дату та зручний час візиту. Про це повідомили у прес-службі компанії.
Для своїх клієнтів ДТЕК Дніпровські електромережі створив зручні дистанційні сервіси. Вони доступні на сайті компанії, в месенджерах Viber,Telegram та сторінці Facebook. Їх запровадили для того, щоб клієнти не витрачали власний час на поїздки до ЦОКів. За їх допомогою можна дистанційно вирішити більшість питань щодо розподілу електричної енергії.
«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та впроваджує європейські стандарти обслуговування. Ми запровадили низку нових сервісів для того, щоб клієнти розв’язували питання дистанційно. В той же час створюємо зручні умови для тих, хто надає перевагу особистим візитам до наших ЦОКів. Попередній запис-онлайн – це просто і зручно, а головне – це економія часу. З початку року такою послугою скористалися майже 37 тисяч клієнтів», –зазначив генеральний директор ДТЕК Дніпровські електромережі Андрій Терещук.
Для того, щоб записатися до Центру обслуговування клієнтів ДТЕК Дніпровські електромережі необхідно зробити 4 прості кроки:
ДТЕК Мережі розвиває бізнес з розподілу електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,4 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.
ДТЕК – лідер і найбільший приватний інвестор енергетичної галузі України. Наші підприємства видобувають вугілля і природний газ, виробляють електроенергію на сонячних, вітрових і теплових електростанціях, здійснюють трейдинг енергоресурсами на українському і зарубіжних ринках, розподіляють і поставляють електроенергію споживачам, надають клієнтам послуги з енергоефективності та розвивають мережу швидкісних зарядних станцій.
Для своїх клієнтів ДТЕК Дніпровські електромережі створив зручні дистанційні сервіси. Вони доступні на сайті компанії, в месенджерах Viber,Telegram та сторінці Facebook. Їх запровадили для того, щоб клієнти не витрачали власний час на поїздки до ЦОКів. За їх допомогою можна дистанційно вирішити більшість питань щодо розподілу електричної енергії.
«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та впроваджує європейські стандарти обслуговування. Ми запровадили низку нових сервісів для того, щоб клієнти розв’язували питання дистанційно. В той же час створюємо зручні умови для тих, хто надає перевагу особистим візитам до наших ЦОКів. Попередній запис-онлайн – це просто і зручно, а головне – це економія часу. З початку року такою послугою скористалися майже 37 тисяч клієнтів», –зазначив генеральний директор ДТЕК Дніпровські електромережі Андрій Терещук.
Для того, щоб записатися до Центру обслуговування клієнтів ДТЕК Дніпровські електромережі необхідно зробити 4 прості кроки:
- зайти на сайт ДТЕК Дніпровські електромережі у розділ «Адреси та графік роботи центрів обслуговування клієнтів»;
- обрати зручний для себе ЦОК та натиснути «Записатися»;
- заповнити спеціальну форму, обравши дату та зручний час візиту, та натиснути «Відправити»;
- отримати підтвердження на власну електронну пошту та завітати в обраний день та час до офісу компанії.
- Переглянути відеоінструкцію – як користуватися онлайн-записом до Центрів обслуговування ДТЕК Дніпровські електромережі, можна за посиланням.
ДТЕК Мережі розвиває бізнес з розподілу електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,4 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.
ДТЕК – лідер і найбільший приватний інвестор енергетичної галузі України. Наші підприємства видобувають вугілля і природний газ, виробляють електроенергію на сонячних, вітрових і теплових електростанціях, здійснюють трейдинг енергоресурсами на українському і зарубіжних ринках, розподіляють і поставляють електроенергію споживачам, надають клієнтам послуги з енергоефективності та розвивають мережу швидкісних зарядних станцій.