Найбільше теплопостачальне підприємство Дніпра «Теплоенерго» готове до опалювального сезону на 90 %, – чергова по місту

Дніпро продовжує комплексно готуватися до холодів. Енергетики прогнозують, що новий опалювальний сезон буде ще важчий через розбалансованість енергосистеми. Фахівці комунального підприємства «Теплоенерго» з урахуванням «блекаутного досвіду» готуються до всіх можливих негативних сценаріїв: капітально ремонтують котельні, замінюють зношені ділянки трубопроводів опалення, встановлюють насосні агрегати та генераторні установки. Усе робиться для того, аби дніпряни отримували якісне опалення під час холодів – таке завдання перед теплопостачальниками поставив міський голова Борис Філатов.




Вісімнадцятого серпня помічниця директора КП «Теплоенерго» Анастасія Сухіна перевірила виконання доручення мера. Вона відвідала локацію по вул. Робочій, де нині комунальники замінюють аварійні ділянки теплових мереж. Такі роботи проводять для зменшення ризиків виникнення аварійних ситуацій під час холодів, аби не доводилося призупиняти подачу тепла до багатоквартирних будинків.


«Замінюємо 120 метрів трубопроводу опалення. Тут під час проведення гідравлічних випробувань виявили значне зношення. Намагаємося працювати з найменшим пошкодженням дорожнього покриття, бо тут і тротуар, і проїжджа частина», – розповів майстер теплової дільниці Тимур Черноморець.


Зі слів фахівців ремонтної бригади, ця ділянка для роботи важка через велику кількість прокладених електрокабелів. Через що багато «ювелірної роботи».


«Загалом такі роботи проводять по всьому місту. Усе роблять для того, щоб опалювальний сезон пройшов з найменшою кількістю поривів. Станом на сьогодні «Теплоенерго» готове до роботи в осінньо-зимовий період на 90 %. По всьому місту вже замінили 49 км тепломереж із запланованих 55 км», – резюмувала Анастасія Сухіна.

Також цього дня чергова по місту проінспектувала і роботу абонентського відділу КП «Теплоенерго» (вул. Королеви Єлизавети II, 15-А). У центрі обслуговування абонентів надають роз'яснення споживачам щодо нарахувань, заборгованості та сплати за тепло. За дорученням міського голови Бориса Філатова для дніпрян, які не в змозі сплатити за послугу цілком, діє програма часткової сплати (у разі відсутності заборгованості), але упродовж року (і в опалювальний, і в міжопалювальний період). А для боржників є можливість укладати договори реструктуризації та сплачувати борг рівними частинами.


«Якщо вже є накопичена заборгованість, рекомендуємо нашим споживачам звертатись до цього відділу. Фахівці запропонують укласти договір реструктуризації заборгованості. Для цього з собою необхідно мати копію паспорту, ІПН, довідку про склад сім’ї та доходи», – пояснила Анастасія Сухіна.


За словами фахівчині Наталії, яка працює з абонентами більше ніж 8 років, у міжопалювальний період звертається набагато менше споживачів, а от в опалювальний і після його завершення – тут дуже жваво: «Але й сьогодні є містяни, які звертаються за консультацією. Це і звірка по субсидії, оплати, отримання технічних умов для власників квартир малоповерхових будинків, що відключаються від центрального опалення. Звернення надходять і на електронну пошту, але необхідно прикріпляти в додатки всі необхідні документи, а це можуть зробити не всі».

Дніпрянин Денис обійняв спадщину. У нього є необхідність переоформити особовий рахунок, з чим і звернувся до абонвідділу.


«Усе швидко допомогли, приємні та чемні дівчата. Звернувся вперше сюди і залишився задоволений», – наголосив Денис.


Згаданий центр обслуговування абонентів готовий і до можливих відключень електроенергії. Тут є генератор.


У КП «Теплоенерго» намагаються йти назустріч та створювати комфортні умови для споживачів. Також нагадують, що платіжна дисципліна є одним із важливих елементів забезпечення сталої роботи підприємства у мирний час та вкрай важлива у воєнний. На сьогодні заборгованість містян становить 1 млрд 277 млн грн.






Під час інспекційного об’їзду чергова по місту перевірила і укриття у Дніпровському фаховому мистецько-художньому коледжі культури (вул. Королеви Єлизавети II, 11), яке доступне як для учасників освітнього процесу, так й інших містян. Укриття працює цілодобово. Для цього в коледжі є вахтер та кнопка для його виклику.


«Тут є стільці та крісла, щоб було зручно людям під час сигналу повітряної тривоги. А ще аптечки, запаси технічної та питної води», – додала Анастасія Сухіна.


Виконувач обов’язків фахівця з цивільного захисту Микола Петрович розповів, що укриття облаштоване тут від початку повномасштабного вторгнення: «Воно розраховано на 300 осіб, є відповідний акт від ДСНС».