Нові бізнес союзи – це шлях до креативних ідей та ринків: представники «Центру підтримки бізнесу» про важливість партнерської кооперації

В економіці, власне, як і у суспільстві, відбуваються певні зміни. Старі методи та агресивний маркетинг йдуть в небуття. Фахівці у сфері підприємницької діяльності, які сьогодні об’єдналися навколо «Центру підтримки малого та середнього бізнесу», переконані: тільки об’єднуючись та створюючи партнерські кооперації, представники бізнесу зможуть вистояти на ринку, розвиватися та заробляти. Про це йшла мова сьогодні в ході прес-конференції.

Трансформаційний тренер, організатор та розробник програм школи усвідомленого розвитку людини «РА-СВЕТ» Наталія Бобуненко розказала, принципи агресивного маркетингу нині не працюють. Навпаки, каже експерт, вони заважають успіху компаній та не сприяють їх виходу на нові ринки.

«Кооперація – це об'єднання зусиль, різні енергії. Об'єднуючись, підприємці здатні створювати нові процеси: ті, які один не може згенерувати.

Один у полі не воїн – зараз це не актуально і неможливо. Навіть та сама світова криза, яка присутня сьогодні у всіх сферах, підштовхує до нових принципів ведення бізнесу і нових методів.

Ти або змінюєшся і виходиш на новий рівень, або тримаєшся за старе і тоді йдеш на дно. Вибір завжди є», - пояснила Наталія Бобуненко.

Нові творчі, підприємницькі союзи, каже трансформаційний тренер, є точками дотику для створення чогось більшого. І додає: неспроможність деяких представників бізнесу до кооперації з іншими – це не про ризики втрати бізнес, а про страхи конкретного керівника чи підприємця.

«Насправді – це не про ризики, а про внутрішні страхи. Вони завжди пов'язані з певним попереднім досвідом. Я не можу тому, що у мене заберуть, я втрачу, але це завжди вибір. Тобто хочеш – йди вперед, переборюй страхи, а якщо ні – сиди зі своїми страхах.

По суті, люди, які сьогодні залишаються на самоті, з того, що я бачу, консультуючи підприємців, закриваються. Чим більше цих страхів, тим більшу частку можливостей втрачає людина. Вона не розвиваються і у підсумку залишиться ні з чим», - резюмувала Наталія Бобуненко.


Вмінню об’єднуватися та бачити у кооперації нові бізнес ідеї навчають і слухачів курсу «Як знайти ідею та перетворити її в успішний бізнес». Це пілотний проект, ініційований КП «Центр підтримки малого та середнього бізнесу» ДОР. Його представниця Ольга Філь розказала, що сьогодні Центр об’єднав навколо себе команду фахівців у сфері підприємницької діяльності і став прикладом партнерської кооперації.

Перша група курсу «Як знайти ідею та перетворити її в успішний бізнес» вже розпочала своє навчання, але якщо і ви бажаєте оволодіти базовими знаннями, що допоможуть вибудувати ефективний бізнес, то звертайтеся до Центру за номером телефону (067) 368 61 06, або за адресою: м. Дніпро, вул. Старокозацька, буд. 52, поверх 4, оф. 48.

Раніше ми писали, що коуч, член-кореспондент Академії економічних наук України, магістр психології Сергій Дубінський розказав про основні принципи командоутворення, як базової умови конкурентоспроможності.