Залякуваннями та покараннями колектив не втримаєш: коуч про командоутворення, як базову умову конкурентоспроможності
Командоутворення – тема не нова, але в ній суттєво змінилися акценти та пріоритети. Про це в ході прес-конференції розказав коуч, член-кореспондент Академії економічних наук України, магістр психології Сергій Дубінський. Сьогодні він разом із командою «Центру підтримки бізнесу» допомагає підприємцям та тим, хто прагне розпочати власну справу зрозуміти, що таке командоутворення, та як правильно вибудовувати відносини у колективі.
Сергій Дубінський пояснив: до ТОП-менеджерів вже прийшло розуміння, що залякуваннями та покараннями, команду не втримаєш. Більше того, компанія, де превілюють саме такі методи управління, навряд матиме успіх.
«Ми залишаємо позаду директивні методи, тобто шашкою махати вже нецікаво та неефективно. Навіть якщо керівник сам по собі авторитарний і йому притаманні якісь жорсткі ноти, він не завжди повинен це проявляти. Керівник сьогодні має розуміти, з ким він спілкується, який у нього колектив та як його мотивувати.
Безумовно керівник повинен бути лідером. Але того, що він проповідує та вимагає від співробітників, він повинен дотримуватися і сам. Це стосується і зовнішнього вигляду, і пунктуальності, і системи штрафів та покарань. «Закон один для всіх» - цей політичний лозунг повинен працювати у команді на 100%», - пояснив Сергій Дубінський.
Посилаючись на власний багаторічний досвід, представник офіційної Міжнародної асоціації коучингу, каже – все більше до методів роботи зі співробітниками додається м'яких підходів.
«Це не означає, що треба стати добрішими в управлінні, ходити та гладити по голові кожного підлеглого. Люди на високому рівні управління стали розуміти, що командоутворення – це вже необхідність та одна з умов конкурентоспроможності. Просто на страху або залякуванні далеко вже не підеш і довго не протягнеш. Командоутворення – це майбутнє.
Так, грошей, фінансового стимулювання ніхто не відміняв, але цього замало. Якщо брати базову піраміду Маслоу, для людей, які вже вийшли на серйозний рівень у розвитку, професіоналів, гроші вже не є критерієм, який буде рухати їх вперед у розвитку. Тут вже важливо шукати інші якісь фішки, які зможуть мотивувати саме конкретну людини», - розказав Сергій Дубінський.
Тиск на співробітників, конкретизує експерт, ніяк не допоможе у пошуках мотивів для членів команди. Для ефективної роботи компанії та успішного ведення бізнесу важливо знайти баланс .
«Коли зійдуться інтереси організації і самого співробітника, коли ми всі побачимо, що ми не по різні боки барикад, а по одну сторону, тоді буде результат.
У стилях управління є два базових моменти, які в Україні часто плутають – авторитарний та диктаторський. В авторитарному стилі, по суті, нічого поганого немає. Єдине, він доречний більше для виробничої сфери, де комунікацій менше між співробітниками.
Диктаторський стиль – це інше, а саме приниження, влада заради влади. Я показую свою владу, щоб підлеглі боялися. Для управлінців такого стилю не стільки важливий результат, як вплив на підлеглих.
Що стосується рекомендацій, якщо ми хочемо стабільного складу команди, якщо ми хочемо, щоб співробітники не йшли, а працювали і не через страх, а за ідею, підкріплену грішми, тут однозначно доведеться застосовувати м'які підходи в управлінні. У балансі своїх інтересів, своєї психофізиці, плюс своїх підлеглих, ми знайдемо якийсь оптимальний варіант», - резюмував коуч, член-кореспондент Академії економічних наук України, магістр психології.
Всі ці знання, які допомагають вибудовувати ефективний та успішний бізнес, сьогодні отримують слухачі курсу «Як знайти ідею та перетворити її в успішний бізнес». Цей проект, ініційований КП «Центр підтримки малого та середнього бізнесу» ДОР, є пілотним. Перша група вже розпочала своє навчання, але якщо і ви бажаєте оволодіти базовими знаннями, що допоможуть вибудувати ефективний бізнес, то звертайтеся до Центру за номером телефону (067) 368 61 06, або за адресою: м. Дніпро, вул. Старокозацька, буд. 52, поверх 4, оф. 48.
«Ми залишаємо позаду директивні методи, тобто шашкою махати вже нецікаво та неефективно. Навіть якщо керівник сам по собі авторитарний і йому притаманні якісь жорсткі ноти, він не завжди повинен це проявляти. Керівник сьогодні має розуміти, з ким він спілкується, який у нього колектив та як його мотивувати.
Безумовно керівник повинен бути лідером. Але того, що він проповідує та вимагає від співробітників, він повинен дотримуватися і сам. Це стосується і зовнішнього вигляду, і пунктуальності, і системи штрафів та покарань. «Закон один для всіх» - цей політичний лозунг повинен працювати у команді на 100%», - пояснив Сергій Дубінський.
Посилаючись на власний багаторічний досвід, представник офіційної Міжнародної асоціації коучингу, каже – все більше до методів роботи зі співробітниками додається м'яких підходів.
«Це не означає, що треба стати добрішими в управлінні, ходити та гладити по голові кожного підлеглого. Люди на високому рівні управління стали розуміти, що командоутворення – це вже необхідність та одна з умов конкурентоспроможності. Просто на страху або залякуванні далеко вже не підеш і довго не протягнеш. Командоутворення – це майбутнє.
Так, грошей, фінансового стимулювання ніхто не відміняв, але цього замало. Якщо брати базову піраміду Маслоу, для людей, які вже вийшли на серйозний рівень у розвитку, професіоналів, гроші вже не є критерієм, який буде рухати їх вперед у розвитку. Тут вже важливо шукати інші якісь фішки, які зможуть мотивувати саме конкретну людини», - розказав Сергій Дубінський.
Тиск на співробітників, конкретизує експерт, ніяк не допоможе у пошуках мотивів для членів команди. Для ефективної роботи компанії та успішного ведення бізнесу важливо знайти баланс .
«Коли зійдуться інтереси організації і самого співробітника, коли ми всі побачимо, що ми не по різні боки барикад, а по одну сторону, тоді буде результат.
У стилях управління є два базових моменти, які в Україні часто плутають – авторитарний та диктаторський. В авторитарному стилі, по суті, нічого поганого немає. Єдине, він доречний більше для виробничої сфери, де комунікацій менше між співробітниками.
Диктаторський стиль – це інше, а саме приниження, влада заради влади. Я показую свою владу, щоб підлеглі боялися. Для управлінців такого стилю не стільки важливий результат, як вплив на підлеглих.
Що стосується рекомендацій, якщо ми хочемо стабільного складу команди, якщо ми хочемо, щоб співробітники не йшли, а працювали і не через страх, а за ідею, підкріплену грішми, тут однозначно доведеться застосовувати м'які підходи в управлінні. У балансі своїх інтересів, своєї психофізиці, плюс своїх підлеглих, ми знайдемо якийсь оптимальний варіант», - резюмував коуч, член-кореспондент Академії економічних наук України, магістр психології.
Всі ці знання, які допомагають вибудовувати ефективний та успішний бізнес, сьогодні отримують слухачі курсу «Як знайти ідею та перетворити її в успішний бізнес». Цей проект, ініційований КП «Центр підтримки малого та середнього бізнесу» ДОР, є пілотним. Перша група вже розпочала своє навчання, але якщо і ви бажаєте оволодіти базовими знаннями, що допоможуть вибудувати ефективний бізнес, то звертайтеся до Центру за номером телефону (067) 368 61 06, або за адресою: м. Дніпро, вул. Старокозацька, буд. 52, поверх 4, оф. 48.