Один дзвінок і питання вирішено: для клієнтів Дніпропетровськгазу працює контакт-центр
Досвідчені фахівці АТ «Дніпропетровськгаз» завжди на зв’язку, готові відповісти на всі запити клієнтів та надати компетентну підтримку в розв’язанні питань, пов’язаних з розподілом блакитного палива.
Завдяки кол-центру газорозподільної компанії області, побутові споживачі природного газу Дніпропетровської області можуть отримувати консультації, що стосуються доставки газу та передавати фактичні показання лічильника за номерами:
- 066-300-2-888 (Vodafone);
- 098-300-2-888 (Kyivstar);
- 093-300-2-888 (Lifecell);
- 057-708-01-87 (Укртелеком);
- 056-747-36-35 (Укртелеком).
Хочете передати показання? Натисніть цифру «2» та слідуйте вказівкам помічника. Є запитання до оператора? У такому випадку натисніть цифру «8» і чекайте на з’єднання зі спеціалістом АТ «Дніпропетровськгаз».
Фахівці компанії готові:
►відповісти на ваші запитання про розрахунки за послуги розподілу газу;
►надати інформацію про стан вашого особового рахунку;
►проконсультувати щодо послуг, які пропонує газорозподільна компанія області.
Графік роботи контакт-центру:Пн-Пт: 08:00-19:00А також вихідні, якщо це 1-5 число місяця.
Дзвінки на лінію оплачуються за тарифами мобільного оператора.