Працюють мостовики, дорожники й важка техніка: в області будують останню ділянку національної магістралі Н-31
Голова Дніпропетровської ОДА Валентин Резніченко роповів, що на Дніпропетровщині укладають останню ділянку решетилівської траси. У розпалі роботи за каналом Дніпро-Донбас. Там насипають піщану подушку під майбутню дорогу. Будують естакаду через річку Оріль і тунель для проїзду сільгосптехніки. Про це сповістили в прес-службі Дніпропетровської ОДА.
«В області розвиваємо потужну дорожню інфраструктуру. Масштабні ремонти – на місцевих та державних автошляхах. А ще Дніпро та Київ сполучить нова національна магістраль», – зазначив Валентин Резніченко.
Великий будівельний майданчик – одразу за новим мостом через канал Дніпро-Донбас. Там прокладають фінішну ділянку дороги. Її протяжність – 29,5 км. Вже відсипали та ретельно утрамбували понад 1,2 км піщаної основи.
«За зміну вантажівки привозять понад 10 тис тонн піску. На деяких відрізках товщина насипу – до 12 метрів. Працюємо на всій протяжності – аж до межі з Полтавською областю», – розповів начальник ділянки Сергій Голубєв.
Підрядники зводять і естакаду через Оріль. Мостовики на об’єкті монтують закладні деталі. Працюють екскаватори, бульдозери, крани, бурові установки.
Для проїзду габаритної сільськогосподарської техніки облаштовують бетонний тунель.
Готовий підземний перегін для худоби. Він з великих гофрованих труб. Загалом на ділянці буде цілий комплекс штучних споруд. Серед них: естакада, міст, шляхопроводи, скотопрогони, водовідвідні труби.
Для проїзду будівельної техніки звели декілька тимчасових переправ.
Траса Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка – частина програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво».
«Будуємо сучасну автомобільну дорогу. Водії зможуть комфортно їздити нею зі швидкістю 110 км на годину. Першу частину новозбудованої траси вже перевірили гоночними болідами», – сказав в.о. начальника Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області Олександр Коломійцев.
Він додав, що під час робіт враховують перспективну інтенсивність руху.
Загалом Дніпропетровщиною проходитиме майже 60 км нової автомагістралі.
Великий будівельний майданчик – одразу за новим мостом через канал Дніпро-Донбас. Там прокладають фінішну ділянку дороги. Її протяжність – 29,5 км. Вже відсипали та ретельно утрамбували понад 1,2 км піщаної основи.
«За зміну вантажівки привозять понад 10 тис тонн піску. На деяких відрізках товщина насипу – до 12 метрів. Працюємо на всій протяжності – аж до межі з Полтавською областю», – розповів начальник ділянки Сергій Голубєв.
Підрядники зводять і естакаду через Оріль. Мостовики на об’єкті монтують закладні деталі. Працюють екскаватори, бульдозери, крани, бурові установки.
Для проїзду габаритної сільськогосподарської техніки облаштовують бетонний тунель.
Готовий підземний перегін для худоби. Він з великих гофрованих труб. Загалом на ділянці буде цілий комплекс штучних споруд. Серед них: естакада, міст, шляхопроводи, скотопрогони, водовідвідні труби.
Для проїзду будівельної техніки звели декілька тимчасових переправ.
Траса Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка – частина програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво».
«Будуємо сучасну автомобільну дорогу. Водії зможуть комфортно їздити нею зі швидкістю 110 км на годину. Першу частину новозбудованої траси вже перевірили гоночними болідами», – сказав в.о. начальника Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області Олександр Коломійцев.
Він додав, що під час робіт враховують перспективну інтенсивність руху.
Загалом Дніпропетровщиною проходитиме майже 60 км нової автомагістралі.