Як додати декілька особових рахунків в «особистому кабінеті» ТОВ «ГАЗМЕРЕЖІ»?

Як додати декілька особових рахунків в «особистому кабінеті» ТОВ «ГАЗМЕРЕЖІ»?

Нещодавно Дніпровська філія «ГАЗМЕРЕЖІ» інформувала споживачів про запуск нового  «особистого кабінету». Одне з найпоширеніших питань від клієнтів щодо використання онлайн сервісу стосується додавання декількох особових рахунків для контролю за станом розрахунків за доставку газу.

Аби додати в «особистий кабінет» декілька особових рахунків, потрібно виконати ряд простих кроків:

1.       Виконайте вхід в «особистий кабінет» ТОВ «ГАЗМЕРЕЖІ». Особливості реєстрації в онлайн сервісі можна переглянути у нашому відео: https://fb.watch/lMHuMKWOnW/;

2.       Після авторизації натисніть на кнопку у верхньому правому кутку вашого «особистого кабінету»;

Рисунок1.jpg

3.       у випадаючому контекстному меню натисніть кнопку «Додати особовий рахунок»;

Рисунок2.jpg

4.       У наступному меню оберіть вашого Оператора ГРМ (Дніпровська філія «ГАЗМЕРЕЖІ»), введіть номер особового рахунку, який ви хочете додати, та перші три літери прізвища особи, на яку оформлено особовий рахунок (зображення 3);

5.       Натисніть кнопку «Додати».

Ось і все!  У такий спосіб ви можете легко додавати декілька особових рахунків до «особистого кабінету» за різними газифікованими домоволодіннями.

Нагадаємо, що «особистий кабінет» має мультифункціональну систему, що дозволяє додавати необмежену кількість особових рахунків.

Серед доступних опцій:

  1. сплата за послуги розподілу газу з функціями Google Pay та Apple Pay;
  2. передача показань газового лічильника;
  3. завантаження і друк квитанцій;
  4. перегляд історії розрахунків;
  5. дата планової повірки лічильника та інше.

Сервіс – зручний, зрозумілий та доступний 24/7. Завдяки цьому клієнти зможуть вирішувати онлайн низку питань щодо розподілу газу і не витрачати час на дзвінки в Контакт-центр, візити в Центри обслуговування клієнтів чи очікування друкованих платіжок.