Дніпропетровська філія «Газмережі» у червні опрацювала більше 18 тис. звернень
Споживачі природного газу Дніпропетровщини завжди можуть звернутися до менеджерів Дніпропетровської філії «Газмережі» у Центри обслуговування клієнтів. Фахівці компанії допоможуть вирішити питання, що стосуються розподілу природного газу.
Питання, з якими найчастіше звертаються споживачі регіону:
- переоформлення рахунку;
- реконструкція системи газопостачання;
- підключення помешкання до газорозподільної мережі;
- передача показань газового лічильника тощо.
У червні 18,5 тис. споживачів газу області звернулися до газорозподільної компанії області:
- 13,4 тис. — відвідали Центри обслуговування клієнтів на Дніпропетровщині;
- 5,1 тис. — скористалися послугами контакт-центру.
Дніпропетровська філія «Газмережі» нагадує, у регіоні працюють 24 Центри обслуговування клієнтів. Адреси та графік роботи доступні для перегляду на офіційному сайті філії у розділі «Контакти» – https://dnp.grmu.com.ua/. Зв’язатися з контакт-центром можна за номерами:
- 066-300-2-888 (Vodafone);
- 098-300-2-888 (Kyivstar);
- 093-300-2-888 (Lifecell);
- 057-708-01-87 (Укртелеком);
- 056-747-36-35 (Укртелеком).
Для швидкої консультації необхідно натиснути цифру «8», дочекатися з’єднання з оператором ГК «Нафтогаз України» та попросити з’єднати зі спеціалістом Дніпропетровської філії «Газмережі».
Менеджери газорозподільної компанії регіону завжди готові допомогти у вирішенні питань з доставки блакитного палива!