«Особисто для мене перевага саме у безкоштовному проїзді в електротранспорті», — дніпровська школярка про користування учнівським квитком
Десятикласниця одного з дніпровських ліцеїв Анастасія Журавель після навчання їде трамваєм на тренування. Вона користується у транспорті учнівським квитком. Адже завдяки цій синій картці електротранспортом можна їздити безкоштовно.
«Ще за наявності учнівського можна зі знижкою у 25 % їздити у міських автобусах. Особисто для мене перевага саме у безкоштовному проїзді в електротранспорті. Бо ще ходжу на додаткові заняття. На тренування. Ба більше, користуватися електротранспортом з учнівським можна безлімітно й цілий рік», — розповіла дівчина.
Ще учнівський — про безпеку.
«Він потрібен для використання турнікетної системи. На посвідченні розміщений QR-код для зчитування, а під ним – ідентифікатор картки. Інформація про прихід до навчального закладу й коли я пішов відображається одразу в особистому кабінеті», — зазначив одинадцятикласник однієї з дніпровських шкіл Сергій Новиков
«Перша і важлива складова в учнівському – персональне фото, далі — ПІБ та назва навчального закладу. Ці елементи ідентифікують учня при пред'явленні документа у транспорті. Наступним елементом є номер квитка. Перші три цифри означають номер школи, останні – порядковий номер учня. На учнівському також є дата видачі учнівського та термін, до якого він дійсний», — уточнив Артем Трапезніков, директор КП «Цифрова трансформація та автоматизація інформаційних процесів міста «єДніпро»» Дніпровської міської ради.
Учнівські квитки мають різний вигляд для трьох категорій учнів: зелений колір – 1-4 класи, помаранчевий – 5-9 класи, синій — 10-11 класи.
«Для отримання учнівського квитка потрібно заповнити паперову анкету та надати її своєму класному керівнику», — підсумував Артем Трапезніков.
Якщо у вас виникли проблеми з отриманням квитка чи заповненням анкети — можете звернутись на гарячу лінію КП «єДніпро» за номерами: 067-876-94-49, 050-876-94-49, 063-876-94-49.